بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به کهکشانی ها ؛ یکی از 3 ستاره بزرگ رئال مادرید رفتنی است

جدایی یک ستاره از رئال مادرید در پایان فصل از بین بنزما، مودریچ و کروس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۱
رئال مادرید

از بین کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس، به احتمال زیاد یک نفر در پایان فصل از رئال مادرید جدا خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از بین کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس، به احتمال زیاد یک نفر در پایان فصل از رئال مادرید جدا خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، شکست رئال مادرید از بارسلونا در فینال سوپرجام زنگ خطر را در این باشگاه به صدا در آورد. رئال برابر بارسا حرفی برای گفتن نداشت و 3-1 شکست خورد. به خصوص شکل بازی بد رئال و اینکه در بسیاری از دقایق بازی تلاش خاصی برای رقابت و مبارزه نکرد، نگرانی شدید مدیران باشگاه را به همراه داشت ولی فعلا تصمیم بر این شده تا اعتماد به تیم و کادر فنی حفظ شود و تصمیمات سختگیرانه گرفته نشود اما برای فصل بعد شرایط متفاوت خواهد بود و برخی تصمیمات که قرار بود به تعویق بیفتند، زودتر عملی خواهند شد.

رئال اخیرا با اندریک، پدیده 16 ساله برزیلی، قرارداد بست و او از تابستان 2024 به رئال اضافه خواهد شد ولی مشکل رئال در خط حمله جدی است و کریم بنزمای 35 ساله به تنهایی جوابگوی انتظارات برای فصل بعد نیست. او تا به اینجای فصل 12 گل برای رئال زده و فصل گذشته ستاره اصلی تیم بود به توپ طلا هم رسید ولی با بالا رفتن سن و مصدومیت های گاه و بیگاه کریم، نیاز باشگاه به خرید یک مهاجم شماره 9 بزرگ حس می شود. مهمتر از همه اینکه رئال هنوز برای ارائه پیشنهاد تمدید به بنزما تردید دارد.

در خط میانی شرایط تونی کروس و لوکا مودریچ نامشخص است. کروس تصمیم برای بازنشستگی یا ادامه فوتبال را به ماه مارس موکول کرده هرچند گفته می شود او قراردادش را یک سال دیگر تمدید خواهد کرد ولی لوکا مودریچ 37 ساله ممکن است از رئال برود. ستاره کروات پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب گذشته خود نداشته و مشخصا جام جهانی برای او بسیار سنگین بود. رئال نگران این قضیه است و به همین دلیل اصرار به جذب جود بلینگام برای فصل بعد دارد. با ورود بلینگام، مودریچ باید با نیمکت نشینی کنار بیاید یا اینکه راهی تیمی دیگر شود.

وضعیت دفاع راست و چپ رئال هم نگران‌کننده است. دنی کارواخال به دلیل مصدومیت های متوالی دیگر نشانی از روزهای خوب گذشته ندارد و رئال قطعا تابستان یک دفاع راست جدید جذب خواهد کرد. در دفاع چپ نیز شرایط مشابه است و فرلاند مندی احتمالا در فهرست فروش قرار خواهد گرفت تا مدافعی جدید جانشین او شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *