بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چرا دشان از اجتماعات قدیمی فراری شده است؟

امتناع عجیب دیدیه دشان در چند سال اخیر از حضور در جمع بازیکنان هم دوره ای خود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۱
دیدیه دشان

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه پس از ناکامی در تورنمنت‌های اخیر، بخش زیادی از حامیان خود را از دست داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه همچنان به انزوای خود در جمع‌های قدیمی ادامه می‌دهد.

به گزارش پارس فوتبال، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه پس از ناکامی در تورنمنت‌های اخیر، بخش زیادی از حامیان خود را از دست داده است. قرارداد این مربی بعد از ناکامی در تکرار عنوان قهرمانی جام جهانی – با شکست مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی – تمدید شد. این تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه منتقدان زیادی داشت.

این در حالی است که پیش از اعلام خبر نهایی ادامه همکاری فدراسیون فوتبال فرانسه با دیدیه دشان، برخی منابع مدعی شده بودند زین‌الدین زیدان آماده است تا پیشنهاد جانشینی او در تیم ملی را قبول کند. در همین بین، شاهد رابطه نه چندان دوستانه او با دشان بودیم؛ البته سرمربی تیم ملی فرانسه به طور کلی سیاستی بر مبنای انزوا را در پیش گرفته است.

تنش‌ها از دسامبر سال 2021 آغاز شد؛ زمانی که مراسم شام پایانی سال با حضور اعضای تیم قهرمان جام جهانی 1998 برگزار گردید. بدیهی بود که دیدیه دشان به عنوان کاپیتان آن تیم، به مراسم دعوت شود. او اما در جمع حاضرین دیده نمی‌شد. زین‌الدین زیدان، فابین بارتز، یوری ژورکائف، لیلیان تورام و دیگران همگی در این مراسم حضور داشتند.

یکی از حاضرین به اکیپ گفته بود: “امیدوارم دیدیه بیاید، چون او هم مثل یک عضو خانواده، جایگاه مشخصی دارد. فراز و نشیب، اختلاف و دعوا وجود دارد، اما یک چیز قوی‌تر ما را 25 سال کنار هم قوی و متحد نگه داشته است.”

تصمیم دشان در شرایطی برای غیبت در جشن شام سالانه اتخاذ شد که او چند ماه پیش نیز از حضور در جشن تولد 50سالگی زیدان امتناع کرده بود. یکی از اعضای تیم در آن مقطع گفته بود: “دشان دعوت بود، اما به چند دلیل حضور نداشت. مهمترین موضوع این بود که او پدرش را یک ماه پیش از دست داده بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *