بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی: دشان تا جام جهانی بعد در تیم ملی فرانسه

تمدید قرارداد دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه تا پایان جام جهانی 2026

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۲
تمدید قرارداد دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه تا پایان جام جهانی 2026

عملکرد خوب دیدیه دشان روی نیمکت تیم ملی فرانسه و صعود دوباره به فینال جام جهانی باعث شد که او همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که قرارداد دیدیه دشان سرمربی این تیم، تا سال 2026 تمدید شده است.

به گزارش پارس فوتبال، عملکرد خوب دیدیه دشان روی نیمکت تیم ملی فرانسه و صعود دوباره به فینال جام جهانی باعث شد که او همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

فدراسیون فوتبال فرانسه پیش از این وعده داده بود که اگر او بتواند تیم ملی این کشور را به نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر برساند سرنوشتش در دستان خودش است و رییس این فدراسیون نیز پس از پایان این رقابت‌ها اعلام کرده بود که مشتاق ادامه همکاری با این مربی است.

در حالی که بسیاری از رسانه‌ها از احتمال حضور زین الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فرانسه روی نیمکت این تیم خبر داده بودند، حالا مشخص شده که دشان قرار نیست به این زودی جایش را به او بدهد.

دشان در طول این مدت در کنار خانواده‌اش در حال استراحت بود و قرار بود تصمیم نهایی‌اش را به فدراسیون فرانسه اعلام کند. گفته شده بود که تنها اختلاف دو طرف بر سر مدت تمدید قرارداد بود و این مربی تاکید داشت که باید تا سال 2026 هدایت این تیم برعهده او باشد.

مشخصا فدراسیون فرانسه مشکلی با این درخواست نداشته و حالا با توافق رسمی دو طرف قرار است دشان در جام ملت‌های اروپای 2024 آلمان و همچنین جام جهانی 2026 آمریکا، کانادا و مکزیک روی نیمکت تیم ملی فرانسه حضور داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *