بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مروری بر قهرمانی های میلان در سوپرکاپ ایتالیا به بهانه دیدار با اینتر + فیلم

مروری بر قهرمانی های میلان در سوپرکاپ ایتالیا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۸


برگزاری سوپرجام فوتبال ایتالیا در عربستان، 7.5 میلیون یورو درآمد در پی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های اینتر و میلان در استادیوم ملک فهد، سوپر جام فوتبال ایتالیا را برگزار خواهند کرد و در صورت تمدید نشدن قرارداد طرفین، آخرین باری خواهد بود که مسابقه به میزبانی عربستان سعودی برگزار می‌شود.

در قراردادی که سال 2018 میان سازمان سری آ و وزارت ورزش عربستان سعودی بسته شد، قرار بر این بود به مدت 4 سال، مسابقات سوپرجام به میزبانی این کشور آسیایی به انجام برسد.

سال‌های 2020 و 2021 به سبب همه‌گیری کرونا ویروس در جهان، استادیوم‌های ماپی و سن‌سیرو میزبانی از این مسابقه را بر عهده داشتند. حالا این سومین دوره‌ای خواهد بود که عربستان سعودی میزبان این رقابت است.
سوپر جام ایتالیا برخلاف سوپرجام اسپانیا هنوز 4 جانبه نشده و با حضور تنها 2 تیم قهرمان فصل قبل سری آ و جام حذفی ایتالیا برگزار می‌شود‌.

طبق قرارداد، انجام این تک بازی، مبلغ 7.5 میلیون یورو سودآوری برای فوتبال ایتالیا خواهد داشت.به گزارش رسانه‌های ایتالیایی، اینتر و میلان درحالی برای فتح نخستین جام فصل مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که این تقابل، فارغ از تیم پیروز یا بازنده میدان، درآمد هنگفتی را برای هر 2 باشگاه به ارمغان خواهد آورد.

از این مبلغ 7.5 میلیون یورو، تنها 10 درصد سهمِ سازمان سری آ خواهد شد و 90 درصد مبلغ، سهمِ باشگاه‌هایی خواهد بود که تیمشان را راهی عربستان سعودی کرده‌اند.

در این میان، تیم بازنده تنها 500 هزار یورو کمتر از تیم برنده دریافت خواهد کرد. پیش از این هم یک بار شهر ریاض و بار دیگر شهر جده در سال‌های 2019 و 2018 میزبانی از این مسابقه را پشت سر گذاشته بودند و یوونتوس و لاتسیو جام را بالای سر بردند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *