بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمایل استعداد جدید برزیل برای حضور در بارسا + عکس

استوایو ویلیان : رویای من حضور در فوتبال اروپا و بازی کردن با پیراهن بارسلونا است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۴
برزیل ؛ ویلیان : رویای من حضور در فوتبال اروپا و بازی کردن با پیراهن بارسلونا است

استوایو ویلیان، ستاره جدید فوتبال برزیل، علاقه زیادی به حضور در باشگاه بارسلونا دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسابقات فوتبال نوجوانان برزیل یکی از مهم‌ترین رقابت‌هایی است که در این کشور برگزار می‌شود و فرصت خوبی برای مشاهده و بررسی شرایط بازیکنان زیر 20 سال است.
برای مثال، اندریک اولین بار با درخشش در همین مسابقات توانست نظر بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کند و در نهایت با رئال مادرید قرارداد ببندد و ستاره جدید این مسابقات متعلق به باشگاه پالمیراس است که همه او را با لقب مسینیو به معنای مسی جدید صدا می‌کنند.
استوایو ویلیان آلمیدا ده اولیورا گونچالوس ترجیح می‌دهد کمتر کسی او را با لقب مسینیو که از سوی رسانه‌ها و مربیان به او داده شده صدا بزند چون معتقد است که این لقب فشار بسیاری را روی او وارد می‌کند.
او در گفتگو با روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو در این باره اظهار داشت:

« استفاده از لقب مسینیو در نهایت منجر به مقایسه خواهد شد چون او همیشه سعی می‌کند در حرکت با توپ بسیار درخشان باشد. من هر وقت بتوانم بازی او و همچنین دیدارهای بارسا را تماشا می‌کنم و سعی دارم به کارهایی که او انجام می‎‌دهد توجه کنم.»

اما توانایی‌های او پیش از این نیز باعث شده بود که بارها با کاپیتان تیم ملی آرژانتین مقایسه شود. او روز پنج شنبه موفق شد گلی زیبا را به ثمر برساند که بسیاری را به یاد لیونل مسی انداخت. این بازیکن توپ را روی پای راستش دریافت کرد، سپس آن را روی پای چپش انداخت، با عبور از یک مدافع به دروازه نزدیک شد و شوتی را روی تیر نزدیک زد که به حدی قدرتمند بود که دروازه‌بان حریف نتوانست مانع از گل شدن این توپ شود.
این بازیکن سال گذشته به تیم ملی زیر 17 ساله‎‌های برزیل دعوت شده بود و بسیاری از کسانی که فوتبال این کشور را دنبال می‌کنند با نام او آشنا بودند. توانایی گلزنی مسینیو باعث درخشش او شده و این در حالی است که سه ماه دیگر تازه 16 ساله خواهد شد.

برزیل ؛ ویلیان : رویای من حضور در فوتبال اروپا و بازی کردن با پیراهن بارسلونا است
او به سرعت مورد توجه باشگاه‌های اروپایی قرار گرفته و گفته می‌شود که مدیران بارسلونا به دقت شرایط او را زیر نظر دارند اما عجله‌ای برای جدایی او از سائو پائولو وجود ندارد. گفته می‌شود که پیش از این دو پیشنهاد 30 و 35 میلیون یورویی برای خرید او رد شده است.
مدیران این باشگاه انتظار دارند که این بازیکن در آوریل 2023 قرارداد جدیدی با بند فسخ حداقل 50 میلیون یورویی با این باشگاه به امضا برساند.
ویلیان در گفتگو با موندو درباره رویایش برای آینده اضافه کرد:

« رویای من حضور در فوتبال اروپا و بازی کردن با پیراهن بارسلونا است. باید سخت تلاش کنم تا بتوانم به اهدافم برسم.»

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *