بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ژاوی به برد دشوار بارسا برابر بتیس

ژاوی : هدف اول‌مان رسیدن به فینال سوپرکاپ بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ | ۸:۲۹
ژاوی

ژاوی سرمربی بارسا، پس از پیروزی مقابل بتیس در ضربات پنالتی، تایید کرد که به هدف اولی که در سوپرجام تعیین کرده بودند، رسیدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژاوی سرمربی بارسا، پس از پیروزی مقابل بتیس در ضربات پنالتی، تایید کرد که به هدف اولی که در سوپرجام تعیین کرده بودند، رسیدند.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا دیشب در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا مقابل بتیس قرار گرفت و علی رغم اینکه دو بار از حریف پیش افتاد، هر دو بار برتری اش را از دست داد تا کار در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی بود که مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آبی‌ و اناری‌ها، با مهار دو ضربه پنالتی حریف، تیمش را راهی دیدار فینال مقابل رئال مادرید کرد.

ژاوی در مصاحبه پایان بازی تایید کرد که تیمش اشتیاق زیادی داشت که به فینال برسد و مقابل رئال مادرید قرار بگیرد:

دو نیمه متفاوت

این بازی مقاطع مختلفی داشت. نیمه اول بازی دست ما بود. در بعضی از مقاطع نیمه دوم، بتیس برتری داشت. در وقت های اضافی ما برتر بودیم اما با بازی خوب لورن مورون، آنها بازی را به تساوی کشیدند. ما شرایط را برای خودمان خیلی سخت کردیم. ما مثل بازی با اتلتیکو مادرید نمی دانستیم چطور دفاع کنیم. ما می خواستیم در آن فینال حضور داشته باشیم. مسیر ما بازی ای است که در نیمه اول ارائه دادیم، نه در نیمه دوم. ما فاقد ذهنیت لازم بودیم. ما در نیمه اول فوق العاده کار کردیم اما در نیمه دوم نه. بتیس برتر از ما بود.

نمایش تراشتگن در پنالتی‌ها

او برای ما سرنوشت‌ساز ظاهر شد. من خوشحالم. او دو پنالتی فوق‌العاده برای ما گرفت که ما را به فینال رساند. ما دروازه بان فوق‌العاده ای مانند تراشتگن داریم و او سرنوشت ساز ظاهر شد و ما را به فینال رساند.

فینال مقابل رئال

من همیشه دوست دارم در فینال بازی کنم و بهترین را شکست بدهیم. رئال مادرید یکی از بهترین‌هاست. ما می خواهیم در این دیدار پیروز شویم اما پیروزی در این دیدار فصل ما را تغییر نمی دهد. ما باید برای سه جام بجنگیم و این هدف باقی می ماند؛ هر اتفاقی که در این دیدار رخ بدهد. من خوشحالم که در عربستان در ال‌کلاسیکو بازی می کنیم. ما دو هدف داشتیم. اول اینکه به فینال برسیم و دوم اینکه قهرمان سوپرکاپ بشویم. قهرمانی در این جام به ما آرامش ذهنی و اعتماد به نفس بیشتری می دهد. ما به هدف اول رسیدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *