بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراض بارسا: تورس نباید محروم شود

درخواست بارسلونا از لالیگا برای جلوگیری از محرومیت فران تورس ناشی از اخراج برابر اتلتیکو مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۹
درخواست بارسلونا از لالیگا برای جلوگیری از محرومیت فران تورس ناشی از اخراج

باشگاه بارسلونا درخواستی برای عدم محرومیت فران تورس مهاجم این تیم، پس از اخراج برابر اتلتیکو مادرید ارائه کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه بارسلونا درخواستی برای عدم محرومیت فران تورس مهاجم این تیم، پس از اخراج برابر اتلتیکو مادرید ارائه کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، دیدار بارسلونا و اتلتیکو مادرید با برخوردهای بسیاری همراه بود و در نهایت نیز با یک گل به سود شاگردان ژاوی به پایان رسید.

تنش‌ها و برخوردها در دقایق پایانی بازی به شکل قابل توجهی شدت گرفت و فران تورس و ساویچ نیز به دلیل درگیری عجیب و شدیدی که با هم داشتند و عملا در زمین مشغول کشتی گرفتن با هم شدند با دریافت کارت قرمز از سوی داور از زمین بازی اخراج شدند.

حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که مدیران بارسلونا با همکاری تیم حقوقی این باشگاه صحنه مربوط به این درگیری را بررسی کرده و اعتراضی را نسبت به تصمیم گرفته شده از سوی داور به سازمان لالیگا ارائه کرده‌اند.

دریافت کارت قرمز به دلیل رفتار خشونت‌آمیز در زمین در لیگ اسپانیا ممکن است محرومیت چهار تا 12 جلسه‌ای را برای هر بازیکن به همراه داشته باشد و این یعنی اعتراض بارسا برای محدود کردن تعداد جلسات محرومیت این بازیکن از سوی لالیگا خواهد بود.

مارکا مدعی شده که تیم حقوقی بارسا اطمینان دارد که می‌تواند لالیگا را قانع کند که کمترین میزان محرومیت ممکن را برای این بازیکن صادر کند تا تورس بتواند هرچه زودتر بار دیگر در زمین حاضر شود.

بازی بعدی بارسلونا برابر رئال بتیس در سوپر جام اسپانیا است و در صورت پیروزی در این دیدار، آنها راهی بازی نهایی خواهند شد. پس از بازگشت به اسپانیا نیز باید در رقابت‌های جام حذفی به مصاف کوئتا بروند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *