بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از گزینه های نهایی مهدی تاج برای سرمربیگری تیم ملی

امیر قلعه نویی ، فرهاد مجیدی و جواد نکونام گزینه های نهایی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۰
تیم ملی ؛ گزینه های نهایی سرمربیگری تیم ملی مشخص شد

قرار است سرمربی آینده تیم ملی فوتبال ایران یک گزینه داخلی باشد و از میان امیر قلعه نویی، فرهاد مجیدی و جواد نکونام یک نفر روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ایران در حالی باید حدود یک سال دیگر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کند که هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نیست. این در حالی است که در جلسه اخیر هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال به طور مفصل در این خصوص بین اعضا بحث و بررسی‌هایی شده که البته نتیجه خاصی در پی نداشته است.

قرار است سرمربی آینده تیم ملی فوتبال ایران یک گزینه داخلی باشد و از میان امیر قلعه نویی، فرهاد مجیدی و جواد نکونام یک نفر روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

نکته قابل توجه این که تا پیش از این مهدی تاج به طور قاطعی از کی روش حمایت کرده و قصد داشت تا این مرد پرتغالی را در تیم ملی ابقا کند اما به محض آغاز این بحث در هیئت‌رئیسه و زمانی که تاج برخی مقاومت‌ها را در خصوص ابقای کی روش می‌بیند، از موضع خود کوتاه آمده و اعلام می کند اعضا گزینه‌های خود را به وی اعلام کنند اما چون اجماعی در این زمینه وجود نداشت اعضای هیئت‌رئیسه به تاج تفویض اختیار می‌کنند تا او گزینه‌های خود را در جلسه بعدی هیئت‌رئیسه برای رای اعتمادی به وی اعلام کند.

نکته قابل توجه اینکه قرار است طی روزهای آینده  هیئت‌رئیسه جلسه دیگری  را تشکیل داده تا به سرعت در این خصوص و همچنین انتخاب سرمربی جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *