بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلیل غیبت ساپینتو در جلسه هیات مدیره استقلال چه بود؟

غیبت ریکاردو ساپینتو در جلسه هیات مدیره استقلال با دستور علی فتح الله زاده

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۶
غیبت ریکاردو ساپینتو در جلسه هیات مدیره استقلال با دستور علی فتح الله زاده

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال مانع از حضور ریکاردو ساپینتو در جلسه هیات مدیره باشگاه شده است. اتفاقی که در نوع خود عجیب است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی فتح‌ الله‌ زاده مدیرعامل استقلال مانع از حضور ریکاردو ساپینتو در جلسه هیات مدیره باشگاه شده است.

به گزارش پارس فوتبال، اگرچه بعد از شکست استقلال مقابل تراکتور اعلام شده بود که ریکاردو ساپینتو هم در جلسه هیات مدیره باشگاه در روز یکشنبه حضور پیدا می‌کند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

گفته شده بود که ساپینتو در جلسه هیات مدیره دلایل ناکامی های اخیر و افت فنی تیم را درچند بازی گذشته اعلام خواهد کرد اما حالا پیگیری های ما حکایت از آن دارد که علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال مانع از این امر شده است.

مدیرعامل استقلال که قبل از جلسه هیات مدیره با ساپینتو شخصا صحبت کرد و نقطه نظراتش را درباره مسائل مربوط به تیم گرفته بود، اعضای هیات مدیره را راضی کرد که سرمربی در نشست حضور نداشته باشد تا شایعات موجود از بین برود.

هیات مدیره باشگاه استقلال با وجود ناراحتی از نتایج تیم قصد برکناری ساپینتو را نداشتند و به همین خاطر علی فتح‌ الله‌ زاده با تصور اینکه حضور سرمربی در جلسه هیات مدیره به شایعات دامن می‌زند تصمیم به برگزاری جلسه شخصی با او و نرفتن ساپینتو به جلسه گرفت.

به این ترتیب هجمه بزرگی که پس از شکست مقابل تراکتور اطراف استقلال به وجود آمده بود فروکش کرد و شایعات مختلف اطراف این تیم پایان یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *