بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره محبوب هواداران استقلال ساز جدایی کوک کرد + عکس

روزبه چشمی در آستانه جدایی از استقلال

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰
روزبه چشمی در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد

روزبه چشمی هافبک ملی‌ پوش تیم استقلال باتوجه به عدم وجود پیشنهاد رسمی، قصد جدایی از این تیم را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که مسئولان استقلال از نتایج تیم‌شان ناراحت هستند و قرار است در جلسه هیئت مدیره استقلال تصمیمات جدی گرفته شود، خبری آمد که روزبه چشمی پیشنهادی از یکی از کشورهای خلیج فارس دارد و می‌خواهد نیم فصل جدا شود.

حتی این شایعه بوجود آمد که چشمی که در بازی با تراکتور تبریز اخطار گرفت و 4 اخطاره شد می‌دانست جدا می‌شود. پیگیری‌ها نشان می‌دهد هافبک استقلال پیشنهاد رسمی خارجی ندارد اما تمایل زیادی دارد نیم فصل دوم از استقلال جدا شود.

روزبه چشمی که در یک سال گذشته فروغ زیادی نداشت به یکباره با آمدن کارلوس کی‌روش شرایط برای او متفاوت شد. سرمربی پرتغالی تیم ملی هافبک استقلال را دوباره به تیم ملی دعوت کرد که باعث تعجب خیلی‌ها شد. چشمی در اولین بازی تیم ملی در جام جهانی قطر مقابل انگلیس در خط دفاعی بازی کرد که عملکرد او با انتقادهای زیادی همراه بود. هر چند که بیشتر انتقادها متوجه کی‌روش بود که حالا او را دعوت کرده چرا در پست دفاع وسط استفاده کرده است.

چشمی در دومین بازی ایران مقابل ولز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و قفل دروازه این تیم را با یک شوت باز کرد تا ستاره ایران شود و همه نگاه‌ها را به خود عوض کند. چشمی پس از بازگشت به ایران در دربی نیز گلزنی کرد تا شرایط خوبی پیدا کند.

روزبه چشمی در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *