بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ پشت پرده عصبانیت شدید مهدی ترابی ؛ ظلم بزرگ داور به ستاره پرسپولیس + سند

فرشاد فرجی درباره درگیری عجیب بین مهدی ترابی و احمد موسوی : تا به حال ترابی را تا این حد عصبانی ندیده بودم

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰


فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگاران پس از دیدار پرسپولیس مقابل نساجی مازندران درباره درگیری به وجود آمده بین مهدی ترابی و احمد موسوی معتقد بود که قطعا از سوی بازیکن نساجی به مهدی ترابی بی احترامی شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس تا دقیقه ۵۴ آخرین بازی نیم‌فصل مقابل نساجی مازندران با یک نمایش فوق‌العاده، پنج بار دروازه علیرضا حقیقی را باز کرده و می‌توانست گل‌های بیشتری هم تا پایان مسابقه بزند، اما یک اخراج قبل از دقیقه ۶۰ کاری کرد تا نحوه کار و تاکتیک یحیی گل‌محمدی تغییر کند و سرخ‌پوشان دیگر به آب و آتش نزنند.

مهدی ترابی که روی هر دو گل پرسپولیس در نیمه دوم دیدار مقابل نساجی مازندران تاثیرگذار ظاهر شده و علاوه بر آن با فرارها، ارسال‌ها و پاس‌های در عمق خود خطرناک نشان داده بود، ثانیه‌هایی پس از دقیقه ۵۹ دو کارت با رنگ‌های مختلف گرفت و از زمین اخراج شد تا سرخ‌پوشان با یک شوک عجیب در بهترین بازی فصل خود مواجه شوند.

علی صفایی، داور قمی مسابقه در دقیقه ۶۰ بخاطر اعلام حسین زمانی، داور چهارم در هدست، بازی که در زمین پرسپولیس در جریان بود را متوقف کرد و به سمت زمین نساجی و جایی که مهدی ترابی و سید احمد موسوی، بازیکنان دو تیم در آنجا حضور داشتند، رفت و هر دو نفر را با کارت زرد جریمه کرد.

در شرایطی که بازی در زمین پرسپولیس بود، یک اظهار نظر غیرفوتبالی و بی‌موقع از سید احمد موسوی خطاب به مهدی ترابی موجب شد تا این بازیکن ملی‌پوش نسبت به مدافع راست نساجی واکنش نشان دهد و درگیری لفظی جدی بین طرفین شکل بگیرد که این صحنه از دید حسین زمانی، داور چهارم دور نماند و او با اعلام این مجادله بین بازیکنان به علی صفایی، از داور خواست به هر دو نفر اخطار دهد.

صفایی در دقیقه ۵۹ به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد، اما بحث بین آنها همچنان ادامه یافت که در این لحظه ترابی با نگاه کردن به موسوی در حال حرکت به سمت عقب بود؛ در همین حین که موسوی به ترابی «برو برو» می‌گفت، بازیکن پرسپولیس بخاطر ناراحتی از حرف‌های قبلی موسوی، از کوره در رفت و واکنش شدیدی نسبت به بازیکن نساجی داشت و فحاشی کرد؛ اتفاقی که در مقابل دید داور بازی رخ داد و او ملی‌پوش پرسپولیس را اخراج کرد.

نکته قابل تامل درباره این اتفاق این است که بنا بر اذعان عکاسان و خبرنگاران حاضر در ورشگاه آزادی ، احمد موسوی با بیان عباراتی فوق العاده زننده به مهدی ترابی توهین کرده بود ، اما گویا توهین های بازیکن باشگاه نساجی مازندران از چشم داور مسابقه دور ماند و داور توجهی به حرف های موسوی نکرد . 


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

یک پاسخ به “ببینید ؛ پشت پرده عصبانیت شدید مهدی ترابی ؛ ظلم بزرگ داور به ستاره پرسپولیس + سند”

  1. رسول گفت:
    1
    0

    ترابی الگوی واقعی از یک فوتبالیست اخلاق مداراست وکاردرابه استخوانش رساندند مانند زین الدین زیدان که به جرم مسلمان بودن موردتوهین واقع شد مهدی ترابی به جرم عدم شرکت دراغتشاشات کارت قرمز گرفت الان دیگه پشتیبانی ازنظام هزینه داره فقط امیری ازش دفاع کرد واقعا برای یحیی گل محمدی باید تسلیت باغیرتی فرستاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *