بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نبرد تنگاتنگ مسی و رونالدو بر سر 11 رکورد اروپایی

مسی در تلاش برای فتح جایگاه رونالدو

نویسنده : ParsFootball.Com خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۸
مسی در تلاش برای فتح رکوردهای رونالدو

با پیوستن کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر، شانس لیونل مسی برای کسب افتخارات جدید در لیگ اروپا بیشتر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از نشریه سان؛ انتقال کریستیانو رونالدو به عربستان سعودی اگرچه او را با حقوقی 200 میلیون یورویی در سال، به پردرآمدترین بازیکن دنیا تبدیل می‌کند اما از طرف دیگر رکوردهایش در فوتبال اروپا را در معرض خطر قرار می‌دهد. یکی از مهمترین این رکوردها، عنوان موفق‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا با 5 قهرمانی و ثبت بیشترین گل زده در این مسابقات است.

رونالدو با پیوستن به النصر برای اولین بار در تمام طول دوران بازیگری‌اش خارج از اروپا بازی خواهد کرد. این در حالیست که رقیب آرژانتینی او لیونل مسی سرمست از فتح جام جهانی و پر کردن تنها جای خالی باقیمانده در ویترین افتخاراتش، به زودی به فوتبال باشگاهی برمی‌گردد فصل خوبی که با پاری‌سن‌ژرمن آغاز کرده بود را ادامه دهد.

در شرایطی که رونالدو دیگر جایی در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد داشت، مسی و یارانش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده‌اند، جایی که باید به مصاف بایرن مونیخ بروند. این دو نفر تقریباً در 16 سال اخیر با یکدیگر رقابتی شانه به شانه برای کسب عناوین فردی و تیمی مختلف داشته‌‌اند و رونالدو در چند بخش از رقیب آرژانتینی‌اش بالاتر است که البته آن برتری‌ها ممکن است خیلی دوام نیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *