بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره بارسا به راهیابی کاتالان ها به لیگ اروپا

فران تورس : باید با همه وجود در لیگ اروپا بازی کنیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۳
فران تورس

فران تورس ستاره بارسلونا برابر ویکتوریا پلژن بود. او تاکید کرد که بارسا باید با همه وجود برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فران تورس شب گذشته ستاره بارسلونا برابر ویکتوریا پلژن بود. او در پایان بازی تاکید کرد که بارسا پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان باید با همه وجود برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش کند.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا شب گذشته در زمین ویکتوریا پلژن به برتری 2-4 رسید. بازی تشریفاتی بود و هر دو تیم از لیگ قهرمانان حذف شده بودند. ستاره بارسا در این بازی فران تورس بود که دو گل به ثمر رساند. او بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد.

تورس در پایان بازی گفت:

بازی اهمیتی نداشت ولی ما مثل همیشه پیروزی می خواستیم. مهم بود برنده شویم تا ریتم خوب‌مان حفظ شود. پیروزی خوبی بود و می خواستیم اینگونه به بهترین شکل با لیگ قهرمانان وداع کنیم. برای من هم بازی از این حیث مهم بود که می خواستم با گلزنی اعتماد به نفسم را بیشتر کنم. به این هدف رسیدم و خوشحال هستم.

تورس در مورد حذف زودهنگام بارسا از لیگ قهرمانان اروپا گفت:

ما بارسلونا هستیم و همیشه باید در مراحل حذفی لیگ قهرمانان حاضر باشیم. قطعا همه از این ناکامی ناراحتیم ولی چاره ای نیست و دیگر باید روی لیگ اروپا تمرکز کنیم. باید با همه وجود در این تورنمنت بازی کنیم و همچنین روی لالیگا تمرکز داشته باشیم. باید سخت کار کنیم و امیدمان را از دست ندهیم. تیم خوبی داریم و می توانیم پیشرفت کنیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *