بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رقم قرارداد ستاره جنجالی پرسپولیس لو رفت + جزئیات

قرارداد ۹ میلیارد تومانی عیسی آل کثیر با پرسپولیس

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۲
عیسی آل کثیر به زودی با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد

قرارداد عیسی آل کثیر با این باشگاه با شرایطی خاص به زودی منعقد خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عیسی آل کثیر مدتی می شد جواب مدیران باشگاه پرسپولیس را نمی داد و فقط مدیربرنامه هایش را یک بار به ملاقات رضا درویش فرستاد. ظاهرا طرفین بر سر رقم قرارداد مشکل داشتند اما اصل ماجرا چیز دیگری بود.

باشگاه پرسپولیس مذاکراتش را با عیسی آل‌کثیر آغاز کرد تا در صورت ممکن این بازیکن را به خدمت بگیرد. پیش از این در خبرها داشتیم که عیسی آل‌کثیر تماس‌های باشگاه پرسپولیس را بدون جواب گذاشته است و گویا او در این مدت مشغول مذاکره با یکی از تیم‌های متمول شهرستانی بوده است. اما یکی دیگر از دلایلی که باعث شد آل‌کثیر برای ماندن در پرسپولیس دچار تردید شود این بود که یحیی گل‌محمدی مایل است قرارداد او در تعطیلات نیم‌فصل با پرسپولیس ثبت شود.

این در حالی بود که پرسپولیس در حال حاضر یک جای خالی در لیست خود دارد و می‌تواند یک بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. اما یحیی نمی‌خواهد این یک سهمیه به آل‌کثیر تعلق بگیرد بلکه می‌خواهد آن را برای نیم‌فصل دوم حفظ کند تا در صورت لزوم بتواند یک بازیکن جدید به تیمش اضافه کند. در حقیقت یحیی می‌خواهد در نیم‌فصل آل‌کثیر را جایگزین یکی از بازیکنان فعلی تیمش کند. مشکل اینجاست که خود عیسی تمایل زیادی دارد تا در همین تعطیلات تیم خود را مشخص کند تا بتواند در هفته های باقی مانده در لیگ نیز به میدان برود، از این جهت که شرایط بازی کردن را هم پیدا کرده است. اما در این میان گفته شد پیشنهاد یکی از تیم‌های لیگ برتری به آل‌کثیر آنقدر خوب بوده که او مایل باشد راهی این تیم شود!

موضوع اصلی اما این بود که آل‌کثیر می‌دانست در صورت ماندن در پرسپولیس باید خودش را برای نیمکت‌نشینی آماده می کرد چراکه قطعا گل‌محمدی دیاباته و لوکادیا را به او ترجیح می‌داد. حالا یورگن لوکادیا از پرسپولیس رفته و مصدومیت و سن و سال بالای شیخ دیاباته هم مزید برعلت شده تا جا برای عیسی آل کثیر باز شود.

مهاجم مورد علاقه یحیی گل محمدی به تازگی مذاکراتی جدی تر از گذشته با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام داده و به توافقاتی نیز رسیده است. ظاهرا باشگاه پرسپولیس با درخواست ۹ میلیارد تومانی عیسی آل کثیر موافقت کرده به شرطی که برخی آپشن ها ( از طرف باشگاه) را قبول کند.

باشگاه پرسپولیس آپشن های مختلفی به ویژه تعداد، دقایق بازی و گل و پاس گل را برای رساندن قرارداد عیسی آل کثیر به ۹ میلیارد تومان قرار است در قراردادش بگنجاند تا این مهاجم خوزستانی با انگیزه ای بیشتر برای کسب درآمد بیشتر در تمرین و مسابقات این تیم شرکت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *