بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتمام حجت ساپینتو با استقلالی ها ؛ کسی در امان نیست

سخت گیری ساپینتو با بازیکنان استقلال با اعمال تغییراتی متعدد در دیدار با صنعت نفت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۰
ترکیب متفاوت استقلال

ترکیب استقلال در بازی با صنعت نفت چند تغییر جالب است که این تغییرات نشانگر این موضوع بود که برای ریکاردو ساپینتو هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ترکیب استقلال در بازی با صنعت نفت چند تغییر جالب است که این تغییرات نشانگر این موضوع بود که برای ریکاردو ساپینتو هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت نیست.

به گزارش پارس فوتبال، در قلب خط دفاعی با توجه به ادامه مصدومیت عارف غلامی طبیعی بود که یک بار دیگر شاهد بازی محمد حسین مرادمند باشیم اما پیش بینی بازی سیاوش یزدانی در کنار او کمی دور از انتظار بود، به خصوص که پیش از این در همه بازی ها سیلوا در قلب خط دفاعی استقلال به میدان آمده بود.

به نظر می رسد ریکاردو ساپینتو نتوانست چشم خود را به روی گل های ولسیانی در دربی ببندند و اینکه در هیچ یک از دو صحنه سیلوا نتوانست مانع از سر زنی این مدافع گرجی و گل هایش شود. هم چنین جعفر سلمانی که در جناح چپ خط دفاعی بارها وبارها به سعید صادقی اجازه پیشروی و ارسال روی دروازه استقلال را داد. جعفر سلمانی هم در بازی با صنعت نفت و در برابر تیم سابق خود روی نیمکت نشست تا یک بازیکن راست پا (صالح حردانی) در جناح چپ خط دفاعی بازی کند. هر چند جعفر سلمانی در جریان بازی به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد اما او و سیلوا به خوبی متوجه شدند ادامه حضور در ترکیب استقلال منوط به ارایه نمایش خوب در همه بازیهاست. در غیر اینصورت ریکاردو ساپینتو همان طور که خودش گفته یک تیم خوب روی نیمکت دارد و هر لحظه می تواند دست به جابجایی بزند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *