بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تله پاتی بین هالند و دی بروینه ؛ وقتی این دو ستاره چشم بسته همدیگر را پیدا می کنند + فیلم

هماهنگی و کار های ترکیبی بین هالند و کوین دی بروینه در منچسترسیتی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۷


هماهنگی و کار های ترکیبی بین هالند و کوین دی بروینه در منچسترسیتی را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما هماهنگی بین ارلینگ هالند و کوین دی بروینه در ترکیب باشگاه منچسترسیتی در فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.


ارلینگ برات هالَند ( زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۰۰) بازیکن فوتبال اهل نروژ است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر انگلستان و تیم ملی فوتبال نروژ بازی می‌کند.

وی فرزند آلف-اینگه هالند بازیکن سابق منچستر سیتی است. به خاطر قد بلند و اندام درشت او در سن پایین به او لقب «بچه غول» را داده‌اند.

هالند کار خود را در سال ۲۰۱۶ در باشگاه کشورش برین آغاز کرد و سال بعد به مولده رفت که دو سال را در آنجا گذراند. در ژانویه سال ۲۰۱۹، باشگاه اتریشی ردبول زالتسبورگ با او قراردادی ۵ ساله امضا کرد. در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹–۲۰، او اولین نوجوانی بود که در پنج بازی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا و دومین نوجوان موفق به زدن ۱۰ گل در این رقابت‌ها شد.

او با زالتسبورگ توانست در بوندس لیگا و جام حذفی اتریش قهرمان شود. در دسامبر سال ۲۰۱۹ باشگاه بروسیا دورتموند با پرداخت مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو او را به خدمت گرفت.

هالند پس از درخشیدن در دورتموند با قراردادی ۵ ساله در ۱۰ مه ۲۰۲۲ به باشگاه فوتبال منچستر سیتی پیوست.

هالند اگرچه واجد شرایط بازی برای تیم ملی انگلیس بود، نروژ را انتخاب کرد. پس از جام جهانی فیفا زیر ۲۰ساله‌ها ۲۰۱۹، که در آن وی موفق به کسب کفش طلایی شد، هالند اولین بازی خود را برای تیم ارشد نروژ در سپتامبر ۲۰۱۹ انجام داد.

او برنده جایزه گلدن بوی (پسر طلایی) فوتبال در سال ۲۰۲۰ شد. او را به عنوان بهترین بازیکن نروژی می‌شناسند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *