بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله روزنامه آرژانتینی به بازنده ها : این بازی کثیف را تمام کن فرانسه!

اوله : تیم ملی فرانسه می‌خواهد بازی کثیفی را شروع کند تا شکستش در جام جهانی را توجیه کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۶
تیم ملی فرانسه

تیم ملی فرانسه به جای پذیرش شکست در فینال جام جهانی همچنان مشغول انتقاد از اتفاقات و حواشی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فرانسه به جای پذیرش شکست در فینال جام جهانی همچنان مشغول انتقاد از اتفاقات و حواشی است.

به گزارش پارس فوتبال، آرژانتین حتی پس از فینال جام جهانی 2014 که در آن داور بازی خطای مانوئل نویر روی گونزالو ایگواین را پنالتی اعلام نکرده بود تا این حد گلایه و ناراحتی نکرد.

این در حالی است که آرژانتین به بحث، درگیری و شورش معروف است و آنها حتی حاضر هستند پس از شکست در فینال جام جهانی به زندان بروند اما ترجیح دادند رفتار دیگری را در پیش بگیرند. اتفاق مشابهی نیز در جام جهانی 1990 رخ داده بود.

اما تمام این موارد با ادعاهای فرانسوی‌ها غیرقابل مقایسه است. آیا آنها به حدی ضرر دیده‌اند که حاضر نیستند شکست در ضربات پنالتی را بپذیرند؟

نوتردام بدون شک در حال اشک ریختن است. رسانه‌های فرانسوی به شدت از گل مسی که باعث شد آرژانتین 2-3 پیش بیفتد انتقاد دارند و معتقد هستند که داور لهستانی باید این گل را به دلیل ورود بازیکنان ذخیره پیش از عبور توپ از خط دروازه مردود اعلام می‌کرد.

آنها حتی به خطای هند احتمالی روی کرنر پیش از پنالتی مونتیل اشاره دارند، موضوعی که تا به حال هیچ کس دیگری به آن اشاره نکرده بود.

بدترین مسئله اتفاقی است که فراتر از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی که در آن هواداران به دنبال امضای طوماری برای تکرار این بازی هستند رخ داده است. نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، از بی‌احترامی بازیکنان آرژانتین انتقاد کرده است.

از درخواست امیلیانو مارتینز برای یک دقیقه سکوت به احترام کیلیان امباپه در رختکن آرژانتین پس از پایان بازی فینال تا عروسکی با صورت این بازیکن که در جشن قهرمانی در دستان مارتینز دیده شده بود.

این که بخواهیم برای چنین اتفاقاتی نامه رسمی اعتراض ارسال کنیم کاملا بزرگنمایی است، هرچند این بازیکن کمی زیاده‌‎روی کرده و حتی کادر فنی استون ویلا نیز گفته که خواهان صحبت با او درباره این موارد است.

شاید موضوعی که از دید رییس فدراسیون فوتبال فرانسه پنهان مانده نحوه رفتار و دلداری بازیکنان آرژانتین به بازیکنان فرانسه پس از پایان بازی است.

تیم ملی آرژانتین قهرمانی پاک است. جسارت، قدرت و شخصیت این تیم تحت هیچ شرایطی زیر سوال نخواهد رفت. هیچکس دینی به گردن این تیم ندارد و آنها قهرمانی بزرگ با نمادی به نام لیونل مسی هستند. هر چیزی جز این نشانگر این است که تیم ملی فرانسه می‌خواهد بازی کثیفی را شروع کند تا شکستش در جام جهانی را توجیه کند.

منبع: اوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *