بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ ستارگان قطر به استادیوم جام جهانی می‌رود!

برگزاری دیدار الاهلی و العربی در لیگ ستارگان قطر در ورزشگاه الثمامه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۱
ورزشگاه الثمامه

باشگاه‌های العربی و الاهلی قصد دارند دیدار پیش روی خود در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر را به جای ورزشگاه حمد بن خلیفه در ورزشگاه الثمامه برگزار کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه‌های العربی و الاهلی قصد دارند دیدار پیش روی خود در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر را به جای ورزشگاه حمد بن خلیفه در ورزشگاه الثمامه برگزار کنند.

به گزارش پارس فوتبال، مسابقات لیگ ستارگان قطر که از 23 شهریور برای آماده‌سازی تیم ملی این کشور به منظور حضور در جام جهانی 2022 تعطیل شده بود، از 14 دی، از سر گرفته می‌شود.

طبق اعلام قبلی، مسابقات لیگ ستارگان در ورزشگاه‌های اختصاصی باشگاه‌ها برگزار می‌شود و استادیوم‌های جام جهانی (البیت، الجنوب، 974، خلیفه، لوسیل، اجوکیشن سیتی، احمد بن علی و الثمامه) از این رقابت‌ها میزبانی نخواهند کرد.

اما با این حال باشگاه‌های العربی و الاهلی درخواست برگزاری بازی خود در ورزشگاه الثمامه را ارائه کرده‌اند و باید دید با این درخواست موافقت خواهد شد یا خیر.

لیگ ستارگان قطر در شرایطی از سر گرفته می‌شود که العربی با 16 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و الوکره با یک امتیاز کمتر، این تیم را تعقیب می‌کند. الدحیل، الغرافه و الاهلی نیز رتبه‌های سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. در قعر جدول نیز الریان با یک امتیاز در رتبه دوازدهم و السیلیه با چهار امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *