بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمرین در روز کریسمس: رضایت اینتر از تعهد لوکاکو

آغاز تمرینات روملو لوکاکو در اینتر برای بازگشت به میادین

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۱
آغاز تمرینات روملو لوکاکو در اینتر برای بازگشت به میادین

روملو لوکاکو از زمان بازگشت به اینتر به صورت قرضی در ابتدای فصل جاری نتوانسته درخشش سابق را تکرار کند و با مصدومیت‌های متعدد روبرو شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روملو لوکاکو، ستاره اینتر، عزم راسخی برای بازگشت قدرتمند به میادین پس از پایان جام جهانی دارد.

به گزارش پارس فوتبال، روملو لوکاکو از زمان بازگشت به اینتر به صورت قرضی در ابتدای فصل جاری نتوانسته درخشش سابق را تکرار کند و با مصدومیت‌های متعدد روبرو شده است.

این مصدومیت به حدی برای او دردسرساز شده که از ابتدای فصل 23-2022 تا به حال تنها در پنج بازی در ترکیب اینتر به میدان رفته و این موضوع باعث ناراحتی مدیران و کادر فنی این تیم شده است.

او در جام جهانی هم به صورت کامل آماده نبود و در هیچ یک از سه دیدار تیم ملی بلژیک در مرحله گروهی در ترکیب ثابت این تیم قرار نگرفت. گفته می‌شد که او آماده است تا در مراحل حذفی در ترکیب ثابت تیم روبرتو مارتینز به میدان برود اما حذف بلژیک در مرحله گروهی این فرصت را به او نداد.

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که این مهاجم بلژیکی در طول سه روز تعطیلی تیم سیمونه اینزاگی در کریسمس هم همچنان به تمریناتش در زمین تمرین اینتر ادامه خواهد داد تا برای آغاز سال جدید و بازی حساس برابر ناپولی در چهارم ژانویه 2023 کاملا آماده باشد.

مدیران و کادر فنی نراتزوری از این موضوع و دیدن عزم راسخ و تعهد بالای لوکاکو بسیار خوشحال و راضی هستند و این موضوع تاثیر بسیاری روی آنها داشته است.

این بازیکن در جریان پیروزی 0-2 اینتر برابر رجینا در دیداری دوستانه که روز پنجشنبه برگزار شد موفق شد یکی از دو گل تیمش را به ثمر برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *