بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان کابوس: ستاره بلژیکی آماده بازگشت شد

آمادگی روملو لوکاکو برای دیدار بلژیک برابر مراکش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۸
آمادگی روملو لوکاکو برای دیدار بلژیک برابر مراکش

روملو لوکاکو ستاره گلزن تیم ملی بلژیک، در این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و تنها پنج بازی پیش از جام جهانی با لباس اینتر انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روملو لوکاکو مهاجم تنومند تیم ملی بلژیک، شرایط بازگشت به میادین را پیدا کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، روملو لوکاکو، ستاره گلزن تیم ملی بلژیک، در این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و تنها پنج بازی پیش از جام جهانی با لباس اینتر انجام داد. علیرغم این آسیب دیدگی، روملو لوکاکو در نهایت به اردوی تیم ملی بلژیک در قطر پیوست و البته اولین بازی این تیم مقابل کانادا را نیز از دست داد. اما اخبار حاکی از بهبود شرایط لوکاکو و بازگشت او به میادین است. به نظر می رسد این بازیکن می تواند فردا و در دیدار بلژیک مقابل مراکش روی نیمکت حضور یافته و در آخرین بازی این تیم در مرحله گروهی با کرواسی نیز به میدان برود.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت:

مطمئنا لوکاکو در دیدار مقابل مراکش در ترکیب ثابت نخواهد بود، اما این بازیکن می تواند به میدان بیاید.

لوکاکو در دو جلسه تمرینی اخیر بلژیک شرایط بهتری داشته و مصدومیت این بازیکن برطرف شده است. ابتدا اخبار حاکی از آن بود که لوکاکو برای سومین بازی مرحله گروهی در دسترس است، اما مشکل این بازیکن حل شده و او شرایط بازی کردن را پیدا کرده است. با این حال کادر فنی تیم ملی بلژیک نمی‌خواهد ریسک کند و ممکن است تنها لوکاکو در بازی آخر مرحله گروهی مقابل کرواسی دقایقی به میدان برود. اما در صورت صعود به دور حذفی، لوکاکو قطعا می تواند تیمش در همراهی کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *