بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره جوان بارسلونا به قهرمانی مسی در جام جهانی

پدری : با احترام به دمبله، حق مسی قهرمانی بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۵
پدری

پدری از اینکه تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی توانست قهرمان جام جهانی شود خوشحال است و البته گفت که ناراحتی عثمان دمبله را کاملا درک می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پدری از اینکه تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی توانست قهرمان جام جهانی شود خوشحال است و البته گفت که ناراحتی عثمان دمبله را کاملا درک می کند.

به گزارش پارس فوتبال، یکشنبه گذشته تیم ملی آرژانتین با درخشش لیونل مسی توانست فرانسه را در فینال جام جهانی شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب مسی به تنها افتخاری که کم داشت رسید و حالا بسیاری او را بهترین فوتبالیست تاریخ می دانند.

پدری، ستاره بارسا، نیز از جمله این افراد است و به رادیو کاتالونیا گفت:

از ابتدا گفته بودم که اگر اسپانیا قهرمان نشود، دوست دارم آرژانتین با لیونل مسی قهرمان شود. معتقدم مسی مستحق این قهرمانی بود. من افتخار بازی کنار او در بارسا را داشته ام و باید بگویم که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. البته برای دمبله ناراحت شدم و درک می کنم چقدر برای او سخت بود اما او یک بازیکن حرفه ای است و با این ناکامی کنار خواهد آمد. با احترام به عثمان، حق مسی بود که قهرمان شود.

این بازیکن در مورد جدایی قریب الوقوع سرخیو بوسکتس از بارسا نیز گفت:

بوسکتس کاپیتان ماست و اگر جدا شود، اتفاقی غم‌انگیز خواهد بود. شاید بازی بوسکتس چندان به چشم نیاید ولی وقتی یک روز در میدان نیست، به خوبی غیبتش حس می شود. او بازیکن مهمی برای بارسلوناست و امیدوارم سال های بیشتری برای ما بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *