بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش وزیر ورزش به آینده تیم ملی و کی روش

حمید سجادی : فدراسیون باید درباره کی روش تصمیم بگیرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

حمید سجادی وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت بار دیگر در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی اظهارنظر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید سجادی وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت بار دیگر در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی اظهارنظر کرد.

به گزارش پارس فوتبال ، حمید سجادی که برای هر سه بازی تیم ملی در جام جهانی 2022 به قطر سفر کرد، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت به سوالاتی در خصوص عملکرد تیم ملی و البته برخی دیگر از مسائل روز ورزش کشور به صحبت پرداخت.

* فدراسیون باید در خصوص کادرفنی تصمیم گیری کند

به نظرم فدراسیون و کادر مدیریتی باید در خصوص عملکرد تیم ملی و کارلوس کی روش صحبت کنند. در یک سال گذشته فدراسیون ما شرایط خاصی داشت و تلاش ما بود که هم وظایف نظارتی و هم پشتیبانی را انجام دهیم. ما منتظر نظر فدراسیون هستیم که تصمیمات فنی که می گیرند را با ما مطرح کنند.

* وزارت ورزش عملکرد خوبی در جام جهانی داشت

یکی از پرکارترین جام های جهانی که ایران در آن حضور داشت همین دوحه بود. بنا بر دستور رییس جمهور و آقای مخبر تکالیفی بر عهده هر یک از دستگاه ها بود و در وزارت ورزش هم حضور کیفی و کمی تیم ایران در بازی ها مدنظر بود. علاوه بر مباحث ورزشی نظارت بر توزیع بلیط ها، گران نشدن بلیط ها و اعزام کسانی که بلیط را خریداری کردند یا کنترل فضای فرهنگی در استادیوم در حین بازی تیم ایران از جمله وظایف وزارت ورزش بود و آمار نشان می دهد اتفاقات خوبی هم رخ داده است. گزارشی است که نشان می‌دهد نتایج خوبی در رابطه با عملکرد ایران به طور کلی و وزارت ورزش در این بازی ها گرفته ایم. هم چنین خسته نباشید می گویم به همکارانم در وزارت ورزش و جوانان قطر برای میزبانی جام جهانی فوتبال. در دوحه اتفاقات ارزشمندی رقم خورد و رویدادی مهم در همسایگی ما بود. تحولاتی بود که حائز اهمیت است، امیدواریم با برنامه ریزی در فوتبال روز دنیا نگاه نویی بتوانیم به فوتبال کشورمان داشته باشیم.

* عملکرد کشتی گیران در آمریکا رضایت بخش بود

به همکارانم در فدراسیون کشتی برای نایب قهرمانی در مسابقات جام جهانی در آمریکا که با آن شرایطی که برای تیم رقم زدند اتفاق افتاد تبریک می گویم. تیم تحت فشار بود هم کادر فنی و هم ورزشکاران اما باز هم نتایجی که به دست آمد خوب بود و حضور با اقتداری بود.

* جای تماشاگران در دربی خالی بود

در دربی دیروز جای تماشاچی ها واقعا خالی بود. امیدوارم هماهنگی انجام شود تا حامیان اصلی ورزش کشور که گرما و غنا به فضاهای ورزشی می دهند در آینده نزدیک در مراکز ورزشی و استادیوم ها را داشته باشیم.

* مهد ووشوی دنیا چین است، اما ایران قهرمان شد

قهرمانی ووشو جهانی کشور در رده جوانان جهان ارزشمند بود و آن را تبریک می گویم. مهد ووشوی دنیا چین است وقتی تیم ایران در رده جوانان قهرمان جهان می شود نشان دهنده عزم فدراسیون این ورزش است و کاری بسیار ارزشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *