بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های چشمگیر ستاره جوان یوونتوس + فیلم

گل ها و مهارت های مک کنی 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۹


گل ها و مهارت های مک کنی 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما گل ها و مهارت های مک کنی ستاره جوان باشگاه فوتبال یوونتوس ایتالیا در فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.


وستن جیمز ارل مک‌کنی (انگلیسی:  زادهٔ ۲۹ اوت ۱۹۹۸) بازیکن فوتبال اهل آمریکا است که برای باشگاه یوونتوس بازی می‌کند.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال آمریکا بازی می‌کند.

جوانان
وستون مک کنی در تگزاس بزرگ شد اما ۳ سال را در کایزرسلاوتن آلمان بین ۶ تا ۹ سال گذراند و قبل از بازگشت به ایالات متحده، در سال ۲۰۰۴ فوتبال را برای باشگاه محلی فونیکس اتربچ شروع کرد.

در فوریه سال ۲۰۱۶، مک کنی نامه بازی ملی را برای بازی در دانشگاه ویرجینیا امضا کرد، اما وی متعاقباً پیشنهاد بورس تحصیلی را برای بازی در کاوالیرز رد کرد و در عوض به دنبال حرفه ای شدن بود.

دوران باشگاهی
در ژوئیه سال ۲۰۱۶ مک کنی شانس امضای قرارداد با اف سی دالاس را رد کرد. او در اوت ۲۰۱۶ به تیم شالکه در بوندس لیگا پیوست. بعد از گذراندن کمتر از یک سال با تیم آکادمی شالکه، مک کنی در ماه مه ۲۰۱۷ به تیم اول ارتقاء یافت. او اولین بازی حرفه ای خود را در ۲۰ مه ۲۰۱۷ به عنوان یک بازیکن تعویضی در دقیقه ۷۷ در جریان تساوی ۱–۱ با اینگول اشتات انجام داد. این تنها حضور وی در فصل ۲۰۱۶–۱۷ بود.

مک کنی اولین بازی ثابت خود را در سپتامبر ۲۰۱۷ انجام داد و مدت کوتاهی پس از آن قرارداد ۵ ساله امضا کرد. او فصل ۲۰۱۷–۱۸ را با ۲۵ بازی در همه مسابقات به پایان رساند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *