بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره استقلال به سرمربی آبی ها

صمد مرفاوی : تغییرات ریکاردو ساپینتو موثر نبود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۵
صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال درباره دربی صحبت کرد

صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال گفت : تا زمانی که آرش رضاوند در زمین بود نظم تیمی استقلال حفظ شد و تغییراتی که ساپینتو در سیستم استقلال به وجود آورد، موثر نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال درباره تساوی استقلال و پرسپولیس در ۹۹ دربی اظهار داشت:

دیدار دربی ۴ گل داشت و از این رو بازی خوبی بود. پرسپولیس وقتی گل زد عقب رفت و استقلال توانست ۲ گل بزند. در ادامه نیز استقلال بعد از زدن ۲ گلش توسط چشمی و مطهری عقب نشینی کرد و این باعث شد تا در نهایت گل تساوی را روی اشتباه دورازه‌بان و دفاع دریافت کنند.

وی افزود:

تا زمانی که رضاوند در زمین بود نظم تیمی استقلال حفظ شد و تغییراتی که ساپینتو در سیستم استقلال به وجود آورد، موثر نبود. نفرات تعویضی استقلال که در ادامه به ترکیب اضافه شدند، اما نتوانستند شرایط خوبی را در تاکتیک تیمی به وجود بیاورند. استقلال میانه زمین را از دست داد، در نهایت بازی با تساوی خاتمه یافت.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران تصریح کرد:

پرسپولیس از ابتدا روی همان تاکتیک اولیه خودش تا پایان بازی ادامه داد و سانتر از جناحین در دستور قرار داد. نفرات استقلال در یک سوم دفاعی خودشان اشتباهات زیادی داشتند که باعث شد گل دوم پرسپولیس همانند گل اولش به ثمر برسد. استقلال می‌توانست بازی را کنترل کند، اما نظم و شکل تیمی‌اش را از دست داد.

مرفاوی تاکید کرد:

پس از گل دوم استقلال تفکرات بازیکنان دفاعی شد و محبی در کنار قایدی سعی داشتند تا از ضد حملات استفاده کنند که در نهایت از ضد حمله هم بهره‌ای نبردند. در ۱۵ دقیقه آخر بازی استقلال چیدمان خوبی نداشت و سرمربی تصمیم گرفت تا این تاکتیک در زمین پیاده شود. پرسپولیس به بهترین شکل از اشتباهات چیدمان استقلالی‌ها بهره برد و با اصرار به سانتر و ضربات ایستگاهی به گل دوم و مساوی دست یافت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *