بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده جدایی لوکادیا از پرسپولیس

یورگن لوکادیا برای همیشه از ایران رفت!

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۰
یورگن لوکادیا

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس، پس از سفر ناگهانی اش و رفتن از تهران دیگر قرار نیست به ایران بازگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگرچه گفته شده مهاجم هلندی پرسپولیس، مشکلات خانوادگی را بهانه کرده تا از ایران برود اما همه می‌دانند که چنین موضوعی صحت ندارد و اتفاقات مختلفی باعث شده تا یورگن لوکادیا چنین تصمیمی بگیرد و بر خلاف برخی اخبار، بعید است او به زودی، دوباره به ایران برگردد و در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.

لوکادیا جلساتی با مدیران پرسپولیس داشته و گفته که نه تنها از خانواده‌اش دور است بلکه سفارت هلند هم بارها از او خواسته تا ایران را ترک کند و به همین دلایل و چند دلیل دیگر، او خواسته تا به صورت توافقی از پرسپولیس جدا شود. لوکادیا وقتی می‌بیند باشگاه پرسپولیس با جدایی او مخالف است، از طریق دیگری اقدام می‌کند تا بتواند هر چه زودتر ایران را ترک کند. بالاخره هم این اتفاق افتاد و این مهاجم هلندی روز دوشنبه کشورمان را ترک کرد!

حالا خبر احتمال عدم بازگشت یورگن لوکادیا به ایران، جدی تر به گوش می رسد که خبر ناگواری برای هواداران پرسپولیس است. شاید بیشتر از همه یحیی گل محمدی نگران و دچار مشکل خواهد شد. او تا به حال با ۶ گل زده صدرنشین جدول گلزنان و ستاره تیمش در فصل جاری بوده است.

مهاجم دوم پرسپولیس شیخ دیاباته است که او هم با مصدومیت درگیر بوده و به دربی حساس تهران هم نرسید. مهدی عبدی نیز در فصل جاری به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شده است و حامد پاکدل نیز مشابه همین شرایط را دارد. یحیی گل محمدی باید دنبال مهاجم جدیدی برای جاشینی یورگن لوکادیا باشد اگر او دیگر به ایران باز نگردد! پیدا کردن مهاجم ششدانگ در نقل و انتقالات تابستانی سخت است حالا حساب کنید در نقل و انتقالات زمستانی چه طور یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس می خواهند مهاجم گلزن در حد لوکادیا پیدا کنند؟

سرمربی پرسپولیس حتی ترجیح می دهد همین یورگن لوکادیا با وجود رفتار غیر حرفه ای اخیر به تیمش برگردد اما برای همیشه از این تیم جدا نشود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *