بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جالب توجه هوگو لوریس درباره تیم ملی مراکش

لوریس : می دانیم چطور به مراکش گل بزنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۲
لوریس : می دانیم چطور به مراکش گل بزنیم

هوگو لوریس، گلر فرانسه، گفت که آماده رویارویی برابر مراکش هستند و می دانند چطور باید به این تیم گل بزنند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فرانسه در یک چهارم نهایی توانست انگلیس را در دیداری جذاب و تماشایی 2-1 شکست دهد. یکی از ستاره های فرانسه در آن بازی هوگو لوریس بود که بارها شانس گلزنی را از هری کین و دیگر مهاجمان حریف گرفت. فرانسه فردا باید در نیمه نهایی به مصاف مراکش برود.

لوریس در نشست خبری این بازی گفت:

«کاری که مراکش انجام داده قابل تحسین است و برای‌شان احترام زیادی قائلیم. توانسته اند تا این مرحله بالا بیایند و همه پیش بینی ها را بر هم بزنند. مراکش حریف دشواری است و باید به جو ورزشگاه هم اشاره کرد که کاملا به سود آنها خواهد بود و این کار را برای ما دشوارتر نیز می کند با این حال آماده ایم. باید مراقب همه چیز باشیم. همه بازیکنان را باانگیزه و مشتاق می بینم.»

دوئل کیلیان امباپه برابر اشرف حکیمی:

«هر دو هم تیمی هستند و به خوبی یکدیگر را می شناسند و فکر نمی کنم هیچکدام غافلگیر شوند. البته این بازی بین مراکش و فرانسه است و نه دوئل دو بازیکن. هر دو می خواهیم به فینال برویم.»

فرانسه ترکیبی از جوانان و باتجربه ها:

«من یکی از قدیمی های تیم هستم و باید بگویم هماهنگی بسیار خوبی بین بازیکنان باتجربه و جوان در تیم وجود دارد. جوان های تیم تا به اینجا بسیار به تیم کمک کرده اند. کلید موفقیت، احترام بین بازیکنان است و این باعث قدرتمندتر شدن تیم می شود.»

درخشش بونو در درون دروازه مراکش:

«اگر تنها یک گل دریافت کرده یعنی کارش را تا به اینجا عالی انجام داده است. مراکش همچنین بسیار خوب دفاع می کند. بونو در سویا هم عالی کار کرده و همه قابلیت های او را نمی شناسیم. او از بهترین های جام بوده است و از نقاط قوت تیمش است. دیگر بازیکنان مراکش هم فوق العاده کار کرده اند.»

کاپتان فرانسه در مورد گذر از مدافعان مراکش و شکستن لایه های دفاعی این تیم گفت:

«مراکش تیمی متحد است و البته به خوبی هم از دفاع به حمله می روند. در خط میانی هافبک های پرتلاشی دارند و روی توپ های ارسالی بسیار خوب کار می کنند. معتقدم باید صبور باشیم ضمن اینکه باید مداوم حمله کنیم و از فرصت ها نهایت استفاده را ببریم. این یک بازی نیمه نهایی جام جهانی است و ما کارمان را بلدیم.»

لوریس در تمجید از دیدیه دشان گفت:

«او آرامش را به تیم تزریق کرده است و به تیم اعتماد به نفس می بخشد. دشان الهام بخش همه بازیکنان است.»

حمایت از هری کین:

«کین باید به عملکردش در جام جهانی افتخار کند. او یک پنالتی حساس را از دست داد ولی بهترین های دنیا در ادوار جام جهانی پنالتی خراب کرده اند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *