بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رقابت سه نفره برای کفش طلای جام جهانی 2022

رقابت لیونل مسی، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو برای کسب آقای گلی جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۴
رقابت لیونل مسی، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو برای کسب آقای گلی جام جهانی 2022

سه بازیکن بیشترین شانس را برای کسب جایزه کفش طلای جام جهانی 2022 دارند. لیونل مسی، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سه بازیکن بیشترین شانس را برای کسب جایزه کفش طلای جام جهانی 2022 دارند.

به گزارش پارس فوتبال، تنها چهار بازی از جام جهانی 2022 باقی مانده است. مرحله نیمه نهایی امروز و فردا برگزار می شود تا تکلیف تیم‌های فینالیست و حاضر در رده بندی مشخص شود. در این بین، بازار رقابت برای کسب جوایز فردی هم داغ است. یکی از مهمترین جایزه‌ها، کفش طلاست که سه بازیکن برای کسب آن رقابت می کنند.

کیلیان امباپه از فرانسه با زدن 5 گل در حال حاضر صدرنشین جدول گلزنان جام جهانی قطر است. بعد از او دو بازیکن 4 گله حضور دارند؛ هموطنش اولیویه ژیرو و لیونل مسی از آرژانتین. با توجه به اینکه هر سه گلزن برتر جام، تحت هر شرایطی دو بازی دیگر در پیش دارند، به احتمال زیاد جدول گلزنان دستخوش تغییراتی خواهد شد.

امباپه و ژیرو در تیم ملی فرانسه و مسی در تیم ملی آرژانتین امیدهای اصلی گلزنی به شمار می روند و تلاش خواهند کرد تا با افزودن به شمار گل های خود هم تیم‌های خود را به قهرمانی نزدیک کنند و هم جام را با جایزه کفش طلا به پایان برسانند.

امباپه در دوره گذشته موفق به زدن چهار گل شد و بعد از هری کین و همراه با چهار بازیکن دیگر در مکان دوم گلزنان برتر جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفت. او تلاش می کند تا با حفظ رتبه نخست خود تا پایان تورنمنت، این جایزه را هم به کلکسیون افتخاراتش فردی‌اش اضافه کند. لیونل مسی رقیب اصلی او در دوره قبلی جام جهانی تنها یک گل زده بود.

در صورتی که آرژانتین و فرانسه بتوانند حریفان خود را در نیمه نهایی شکست داده و فینالیست شوند، در کنار رقابت برای قهرمانی، رقابتی نفس گیر بین سه گلزن برتر برای کسب کفش طلا را نیز شاهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *