بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پسربچه ای که نیمار پس از وداع با جام جهانی او را در آغوش کشید که بود ؟ + سند

دلداری پسر ایوان پریشیچ به نیمار پس از دیدار برزیل - کرواسی

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۱


اشک‌ های نیمار و ناراحتی بیش از حد ستاره سلسائو پس از حذف تیم‌ ملی برزیل از جام‌جهانی ۲۰۲۲ با شکست مقابل کرواسی، با دلداری‌ دادن وی توسط پسربچه کروات همراه شد و لحظه‌ای دیدنی را رقم زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم‌ های ملی کرواسی و برزیل راس ساعت ۱۸:۳۰ امشب _جمعه هجدهم آذرماه_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آموزش منطقه الریان با قضاوت مایکل اولیور برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و در نهایت تیم‌ملی کرواسی با درخشش وصف‌ناشدنی ستاره نوظهور خود لیواکوویچ در ضربات‌پنالتی ۴ بر ۲ برزیل کهکشانی را برد و به نیمه‌نهایی رسید و تیم‌ملی برزیل نیز به‌طور غیرقابل‌باوری با جام ۲۲ خداحافظی کرد.

نیمار جونیور ستاره تیم‌ملی برزیل که زننده تک‌گل سلسائو در جریان ۱۲۰ دقیقه بود، در ضربات‌پنالتی منتظر ماند تا پنالتی پنجم به وی برسد اما از دست‌رفتن پنالتی‌های برزیلی‌ها، شکست این تیم را رقم زد و به نیمار نیز فرصت پنالتی‌زدن نرسید. شماره ۱۰ برزیلی‌ها در شبی که به رکورد ۷۷ گل پله رسیده بود با اشک و ناراحتی شدید روی چمن ورزشگاه آموزش، مانند دو جام‌جهانی قبلی‌اش بدون دستاورد و مقام در حال ترک زمین و خداحافظی با قطر بود که با دلداری پسربچه اهل کروات مواجه شد. پسر ایوان پریشیچ که در کمال زیبایی و انسانیت اقدام ارزشمندی انجام داد و در قاب جام‌جهانی ماندگار شد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *