بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خوشحالی آرژانتینی ها در رختکن پس از برد برزیل و صعود به المپیک + فیلم

خوشحالی تیم زیر 23 سال آرژانتین پس از برد برزیل و صعود به المپیک 2024 پاریس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۱


تیم ملی فوتبال امیدهای آرژانتین با پیروزی مقابل برزیل راهی المپیک شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

«ضربه سر گوندو تیر خلاص به برزیل و پل آرژانتین به المپیک»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه اوله آرژانتین درباره پیروزی بزرگ بازیکنان تیم ملی امید این کشور مقابل رقیب سنتیشان در سوپر کلاسیکو هستند.

تیم های ملی برزیل و آرژانتین درحالی بامداد امروز در آخرین بازی مسابقات انتخابی راه یابی به المپیک 2024 پاریس به مصاف هم رفتند که این بازی برای هر دو تیم که به ترتیب 3 و 2 امتیاز پیش از این کسب کرده بودند، بازی مرگ و زندگی بود.

تنها تیم برنده در این بازی می توانست جوایز حضور در مسابقات المپیک را کسب کند. این بازی حساس تا دقیقه 77 بدون گل در جریان بود که ضربه سر گوندو گل پیروزی بخش شاگردان ماسکرانو را به ثمر رساند تا بلیت پرواز به پاریس را برای آلبی سلسته رزرو کند و برزیل را راهی خانه کند.

نشریه آرژانتینی می نویسد که آلبی سلسته با این پیروزی 5 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه راهی المپیک شد. اما برزیل با 3 امتیاز بعد از پاراگوئه ۴ امتیاز در رده دومی ایستاد تا شانس صعود به المپیک از دست دهد.

 


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *