بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقبال چشمگیر از بازیکنان ژاپن + عکس

استقبال گسترده هواداران ژاپنی از تیم ملی کشورشان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۴۱
استقبال گسترده هواداران ژاپنی از تیم ملی کشورشان

هواداران ژاپنی استقبال چشم‌گیری از بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور در بازگشت از جام جهانی داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ژاپن با قبول شکست مقابل کرواسی در ضربات پنالتی از رسیدن به جمع هشت تیم نهایی جام جهانی 2022 بازماند. این تیم که در دور مقدماتی موفق به شکست دادن آلمان و اسپانیا شده بود در بین آسیایی ها بهترین عملکرد را داشت و در بازگشت از قطر با استقبال بی‌نظیر هوادارانش مواجه شد.

هزاران هوادار ژاپنی ساعت‌ها پیش از فرود هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال این کشور در فرودگاه ناریتا در استان چیبا – نزدیک توکیو – حضور یافته بوده و انتظار شاگردان موریاسو را می کشیدند تا استقبالی شایسته عملکرد خوب آنها را به جا بیاورند.

اعضای تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از پیاده شدن از هواپیما و ورود به سالن فرودگاه ناریتا، با خیل انبوهی از هواداران مواجه شدند. آنها منتظر استقبال بودند اما چنین حضور پرتعداد و پرشوری را متصور نبودند و به همین خاطر حسابی به وجد آمده بودند.

سرمربی و کاپیتان تیم ملی ژاپن بعد از بازگشت به این کشور و حضور در بین هوادارانی که با تشویق ها و شعارهای خود سالن فرودگاه را تبدیل به سکوهای ورزشگاه کرده بودند، در نشستی با حضور اصحاب رسانه، پاسخگوی عملکرد خود در جام جهانی قطر شدند.

استقبال گسترده هواداران ژاپنی از تیم ملی کشورشان استقبال گسترده هواداران ژاپنی از تیم ملی کشورشان استقبال گسترده هواداران ژاپنی از تیم ملی کشورشان استقبال گسترده هواداران ژاپنی از تیم ملی کشورشان

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *