بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های چشمگیر از ستاره رئال مادرید 2022/2023+ فیلم

گل ها و مهارت های مارکو آسنسیو در رئال مادرید 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰


گل ها و مهارت های مارکو آسنسیو 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای ما گل ها و مهات های آسنسیو ستاره اسپانیایی باشگاه فوتبال رئال مادرید در رقابت های مختلف فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.


مارکو آسنسیو (به اسپانیایی: Marco Asensio) (زادهٔ ۲۱ ژانویه ۱۹۹۶) بازیکن حرفه‌ای فوتبال اهل اسپانیا است که برای رئال مادرید بازی می‌کند.

سابقه باشگاهی
از باشگاه‌هایی که آسنسیو در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه مایورکا بی، رئال مایورکا، اسپانیول و رئال مادرید اشاره کرد.

عملکرد باشگاهی
آسنسیو جزئی از ترکیب مایورکا بود که از ۱۱ سالگی با این باشگاه همراه بود. او در ۱۷ سالگی در دسته دوم اسپانیا به میدان رفت. در آن فصل، او ۵۶ بازی انجام داد و ۷ گل برای مایورکا به ثمر رساند.

رئال مادرید مارکو آسنسیو را در دسامبر ۲۰۱۴ وقتی ۱۸ ساله بود و فقط ۱۴ ماه برای مایورکا بازی کرده بود، به خدمت گرفت. قیمت انتقال وی به رئال مادرید او ۳٫٩ میلیون یورو بود.[۲] او در به مدت دو فصل در تیم‌های مایورکا و اسپانیول به صورت قرضی بازی کرد و دوباره به تیم رئال مادرید بازگردانده شد.

آسنسیو در ابتدای کار با حضور یک فصلی خود به عنوان پدیده لالیگا فصل ۲۰۱۵–۲۰۱۶ انتخاب شد. آسنسیو در ادامه تا پیش از شروع فصل ۲۰۱۸ لا لیگا در هر سه تورنمنت معتبر سوپرجام اروپا، سوپر جام فوتبال اسپانیا و فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۷ که حضور داشت، موفق به گلزنی شد.

وی در تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا نیز خوش درخشید و در رقابت‌های یورو زیر ۲۱ سال اروپا ۲۰۱۷ به عنوان بهترین مهاجم مرکزی مسابقات انتخاب شد.

مارکو درخشش خود را در فصل ۲۰۱۷-۱۸ و نیمه فصل ۲۰۱۸-۱۹ نیز تکرار کرد اما با مصدومیت دوران درخشش وی نیز تمام شد و روند بد آسنسیو تا ۲۰۲۰-۲۱ نیز ادامه داشت.

در طول فصل ۲۰۲۰-۲۱ مارکو دوباره روند رو به رشدی در پیش گرفت توانست ۷ گل بزند. آسنسیو در فصل ۲۰۲۱-۲۲ بهترین آمار فردی خود را با به ثمر رساندن ۱۲ گل به ثبت رساند تا نقش مهمی در موفقیت‌های آن فصل رئال مادرید داشته باشد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *