بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام بازیکنان برزیل برای پله + عکس

بنر حمایتی بازیکنان برزیل از پله

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۹
برزیل ؛ بنر حمایتی بازیکنان برزیل از پله

بازیکنان تیم ملی برزیل در پایان دیدار برابر کره جنوبی، بنری از پله را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فوق ستاره دنیای فوتبال، این روزها در بیمارستان به سر می برد. پله که افتخارات و دستاوردهای مختلفی را در سالهای دور با تیم ملی برزیل کسب کرده، سالهاست که درگیر بیماری است و چند روز پیش نیز شایعاتی در مورد سلامتی او منتشر شد.

پله چند روزی است که در بیمارستان آلبرت اینشتین سائوپائولو بستری شده و تحت مراقبت پزشکان قرار دارد. خبری درباره اینکه بدن او به شیمی درمانی واکنش منفی نشان داده، باعث نگرانی جامعه فوتبال و بخصوص برزیلی ها شد که منجر به انتشار یک اطلاعیه در شبکه های اجتماعی توسط پله شد.

او در این پست اینستاگرامی اعلام کرد که “من قوی هستم، بسیار هیجان زده هستم و طبق معمول به درمان خود ادامه می دهم” و با بیان این جملات، هواداران فوتبال در برزیل را از نگرانی درآورد.

سلسائو نیز در دیدار خود از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، به مصاف کره جنوبی رفت. شاگردان تیته با نتیجه چهار بر یک از سد نماینده آسیا گذشتند و در پایان این دیدار، نوشته ای را برابر دوربین های عکاسان گرفتند.

در این بنر که روی آن تصویر و نام پله درج شده بود، بازیکنان برای این فوق ستاره برزیل آرزوی سلامتی کردند تا نشان دهند به فکر پله که یکی از بزرگان تاریخ فوتبال است، هستند.

برزیل ؛ بنر حمایتی بازیکنان برزیل از پله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *