بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

موبایل نیمار هم فقط به جام جهانی فکر می‌کند + عکس

نیمار آماده بازگشت به ترکیب برزیل در جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۹
نیمار آماده بازگشت به ترکیب برزیل در جام جهانی

نیمار در جریان بازی اول برزیل از ناحیه مچ پا آسیب دید و از بازی‌های باقیمانده مرحله گروهی محروم شد هر چند که تیم تیته در صدر گروه G قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمار با وجود مصدومیت تمام تمرکز خود را روی جام جهانی قرار داده است.

به گزارش پارس فوتبال، نیمار در جریان بازی اول برزیل از ناحیه مچ پا آسیب دید و از بازی‌های باقیمانده مرحله گروهی محروم شد هر چند که تیم تیته در صدر گروه G قرار گرفت. برزیلی ها امیدوارند که نیمار آماده بازگشت در مرحله حذفی باشد. حتی خود نیمار نیز دیشب توییتی به اشتراک گذاشت که نشان می داد آماده بازگشت به میدان شده است.

برزیل دو شب پیش در جریان آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف کامرون رفت و در این دیدار تشریفاتی با یک گل برابر حریف آفریقای خود شکست خورد.

بعد از پایان بازی نیمار که از نزدیک این مسابقه را تماشا کرد در زمین حاضر شد و دقایقی با هم‌تیمی های خود صحبت کرد. در همین راستا حالا عکس جالبی از نیمار در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود. جایی با زوم کردن روی این عکس و موبایل او مشخص می شود که این ستاره برزیلی عکسی از جام جهانی را بک‌گراند گوشی موبایل خود قرار داده است.

گفتنی است تیم ملی برزیل فردا شب در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف کره جنوبی می رود و هنوز مشخص نیست که آیا این ستاره می تواند این جدال تیم تیته را همراهی کند یا خیر.

نیمار آماده بازگشت به ترکیب برزیل در جام جهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *