بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیته : نیمار فردا بازی می‌کند، مسئولیتش با من!

نشست خبری تیته پیش از دیدار برزیل و کره جنوبی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۵
نشست خبری تیته پیش از دیدار برزیل و کره جنوبی

تیته مربی تیم ملی برزیل، در نشست خبری بازی با کره جنوبی تایید کرد که فردا نیمار بازی خواهد کرد و به شرایط مسابقه رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیته مربی تیم ملی برزیل، در نشست خبری بازی با کره جنوبی تایید کرد که فردا نیمار بازی خواهد کرد و به شرایط مسابقه رسیده است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی برزیل فردا در یک هشتم نهایی جام جهانی باید به مصاف کره جنوبی برود. برزیل با وجود شکست در بازی سوم دور گروهی مقابل کامرون به عنوان صدرنشین گروه صعود کرد و حریف بعدی این تیم کره است که با شکست پرتغال به این مرحله رسید. یکی از ابهامات برزیل در مورد نیمار است ولی تیته تایید کرد که او فردا بازی خواهد کرد. نیمار در بازی اول برابر صربستان از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود.

تیته در مورد بازی فردا و نیز وضعیت نیمار گفت:

پروژه و برنامه ریزی ما فقط روی بازی با کره جنوبی متمرکز شده و از حالا نه به دور بعد فکر می کنیم و نه نیمه نهایی. اینطور نیست که بنشینیم فکر کنیم حریف دور بعد ما چه تیمی خواهد بود. تمرکز فقط روی بازی فرداست و درمورد نیمار هم باید بگویم که امشب تمرین خواهد کرد و اگر مشکلی پیش نیاید، در فهرست قرار خواهد گرفت و بازی خواهد کرد. از نظر من او فردا قطعا به میدان می رود. من همیشه در مربیگری خوشبین بوده ام و اگر از من بپرسید، نیمار فردا بازی خواهد کرد ولی در مورد 10 بازیکن دیگر ترکیب اصلی چیزی برای گفتن ندارم. نیمار تمرینات اختصاصی خوبی داشته و معاینات از ناحیه مصدوم او نشان داده اند که دیگر مشکلی ندارد.

وی در مورد مصدومیت گابریل ژسوس گفت:

اینکه می گویند به او با وجود مصدومیت بازی دادم، دروغ است و این‌ها را باور نکنید. من سلامتی بازیکنم را به خاطر کسب سه امتیاز به خطر نمی اندازم. آرسنال تیم پزشکی خودش را دارد و ما هم تیم پزشکی خودمان را و همه حرفه ای هستند. هرگز به بازیکن مصدوم بازی نمی دهم. بابت ژسوس متاسفم. دیروز تیاگو، نیمار و مارکینیوش با او حرف زدند و روحیه دادند.

نیمار در ترکیب اصلی یا روی نیمکت؟

گفتم که نیمار امشب تمرین می کند و یک تست پزشکی خواهد داد. اگر تیم پزشکی سلامتی او را تایید کند، از ابتدا بازی خواهد کرد و مسئولیتش را نیز قبول خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *