بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد منفی برزیل در قطر پس از 24 سال + عکس

شکست دوباره برزیل در مرحله گروهی جام جهانی برابر کامرون پس از 24 سال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹
تیم ملی برزیل

تیم ملی برزیل با نتیجه‌ای دور گروه جام جهانی را پشت سر گذاشت که از سال 98 آن را تجربه نکرده بود. این تیم در مرحله گروهی دوباره شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی برزیل با نتیجه‌ای دور گروه جام جهانی 2022 را پشت سر گذاشت که از سال 98 آن را تجربه نکرده بود.

به گزارش پارس فوتبال، یکی از آماده‌ترین تیم های ملی برزیل طی چند دوره اخیر با هدایت تیته، شروع خوبی در جام جهانی داشت و با دو پیروزی در دو باز نخست، صعود خود را قطعی کرد. با توجه به این شرایط، تیته تصمیم گرفت در بازی آخر مرحله گروهی که حالت تشریفاتی داشت، از بازیکنان ذخیره استفاده کند. این تصمیم سرمربی برزیل شکست یک بر صفر را به همراه داشت.

این اولین شکست برزیل در مرحله گروهی جام جهانی بعد از 17 بازی و 6 دوره بود. این تیم، آخرین بار در مرحله گروهی جام جهانی 1998 با نتیجه دو بر یک مغلوب نروژ شده بود. بعد از آن شکست، برزیلی‌ها تا همین دیشب هیچ شکست دیگری در مرحله گروهی نداشتند تا اینکه کامرون از راه رسید و شکست یک بر صفر را به آنها تحمیل کرد. جالب اینجاست که شاگردان سانگ با وجود کسب این نتیجه قابل توجه، از صعود به دور حذفی بازماندند.

تیم ملی برزیل

بازی پایانی دور گروهی جام جهانی 1998/ نروژ 2-1 برزیل

برزیل در سال 1998 بعد از پیروزی مقابل اسکاتلند و مراکش که به قطعی شدن صعودش انجامید، با شرایطی مشابه این دوره مقابل نروژ به میدان رفت. این دیدار در حالی که خیلی از ستاره های برزیل در ترکیب حضور نداشتند با برتری نروژ به پایان رسید تا این تیم اروپایی برخلاف کامرون، مزد پیروزش بزرگش را با صعود به مرحله بعدی به عنوان تیم دوم جدول رقم بزند.

سلسائو در آن دوره به فینال مسابقات راه یافت اما با قبول شکست سه بر صفر مقابل فرانسه از کسب عنوان قهرمانی بازماند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم شاگردان تیته این بار چه عملکردی در جام جهانی خواهند داشت و آیا می توانند به دیدار پایانی صعود کرده و برای قهرمانی ششم بجنگند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *