بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان مرحله گروهی جام جهانی با 5 آقای گل

گاکپو، موراتا، امباپه، رشفورد و والنسیا بهترین گلزنان جام جهانی با 3 گل زده

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۳۲
جام جهانی 2022

بهترین گلزنان مرحله گروهی جام جهانی 2022 هر کدام سه گل به ثمر رسانده اند. از امروز مرحله حذفی جام شروع می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهترین گلزنان مرحله گروهی جام جهانی 2022 هر کدام سه گل به ثمر رسانده اند.

به گزارش پارس فوتبال، دور گروهی جام جهانی 2022 قطر با معرفی تیم های صعود کننده به مرحله حذفی به پایان رسید. مرحله یک هشتم نهایی مسابقات از امروز آغاز می شود و هلند – امریکا، دیدار آغازین آن خواهد بود؛ در این دیدار گاکپو از هلند می تواند با گلزنی مقابل امریکا به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان تورنمنت قرار بگیرد.

در جدول برترین گلزنان جام جهانی تا پایان مرحله گروهی، پنج بازیکن به صورت مشترک رتبه نخست را به خود اختصاص داده اند. در بین این بازیکنان فقط انر والنسیا از اکوادور است که با توجه به حذف تیمش، فرصتی برای بیشتر کردن گل‌های خود ندارد و به مرور شاهد نزول او در جدول خواهیم بود.

کودی گاکپور (هلند)، آلوارو موراتا (اسپانیا)، کیلیان امباپه (فرانسه) و مارکوس رشفورد (انگلیس) چهار بازیکن سه گله دیگر جام جهانی 2022 تا پایان دور گروهی هستند. این بازیکنان برخلاف مهاجم اکوادور، شانس این را دارند تا با افزایش شمار گل‌های خود برای آقای گلی تلاش کنند؛ البته اگر تیم های آنها نیز با صعود به مراحل بالاتر، شرایط را برای گلزنی آقای گل ها فراهم کنند.

کودی گاکپو اگر امشب مقابل امریکا گل بزند، به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان جام جهانی خواهد شد. هر سه رقیب دیگر او در روزهای آتی بازی خواهند کرد.

در جدول بهترین پاسورهای دور گروهی جام هم هری کین با 3 پاس گل، به تنهایی در صدر حضور دارد و بعد از او چند بازیکن با دو پاس گل را می بینیم که مطرح ترین آنها جوری آلبا (اسپانیا) وینی جونیور (برزیل) و ایوان پریشیچ (کرواسی) است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *