بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تصمیم مهم ستاره محبوب هواداران پرسپولیس + جزئیات

علیرضا بیرانوند باید بینی شکسته خودش را جراحی کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۸
علیرضا بیرانوند باید بینی شکسته خودش را جراحی کند

باشگاه پرسپولیس نمی خواهد در مورد علیرضا بیرانوند آن هم پیش از دربی و بازی با استقلال ریسک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر چند علیرضا بیرانوند در دیدار حساس با تیم ملی آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فیکس و بدون گارد محافظ بازی کرد اما باید بینی شکسته خودش را جراحی کند.

یکی از دلایل شکست سنگین ایران در بازی با انگلیس، خروج علیرضا بیرانوند از زمین بود. او که با بدشانسی محض در همان دقایق ابتدایی بازی با انگلیس پس از برخورد با حسینی مدافع تیم ملی از ناحیه بینی دچار مصدومیت شده بود، هم بازی با انگلیس را از دست داد و هم بازی با ولز را از روی نیمکت تماشا کرد.

هرچند خود علیرضا بیرانوند و کارلوس کی روش دوست داشتند این دروازه بان مقابل ولز به میدان برود اما فیفا مخالفت کرد تا نوبت به سید حسین حسینی برسد.

در شرایط طبیعی علیرضا بیرانوند با توجه به شکستگی از ناحیه بینی نیاز به عمل جراحی داشت اما خود این دروازه بان مانع شد.

فراموش نکنیم که حساسیت بازی با آمریکا و اهمیت حضور بیرانوند در این بازی مانع از جراحی او تا این لحظه شده است و باشگاه پرسپولیس و خود بیرانوند بازی مقابل استقلال را هم حساس و مهم تلقی می کنند، بنابراین عمل جراحی به بعد از دربی موکول خواهد شد.

دربی قرار است روز ۲۹ آذرماه برگزار شود و شنیدیم یحیی گل محمدی مخالف عمل جراحی زودهنگام است.

سرمربی پرسپولیس خوب می داند این دیدار از چه اهمیت ویژه ای برخوردار است و نمی خواهد بهترین گلرخودش را در این دیدار از دست بدهد.

گرچه احمد گوهری دروازه بان سرخپوشان تهرانی هم تجربه بازی در دربی را در کارنامه دارد اما کیست که نداند ستاره پرسپولیس در فصل جاری علیرضا بیرانوند است؟

البته گفته می شود خود علیرضا بیرانوند هم اصلا دوست ندارد این دیدار حساس را از دست بدهد. او هم نمی خواهد در دربی نباشد و بنابراین باید عمل جراحی خود را به تعویق بیندازد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *