بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پولیشیچ قهرمان ملی فوتبال آمریکا شد

گل سرنوشت ساز کریستین پولیشیچ به ایران برای صعود آمریکا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۴
کریستین پولیشیچ

گل حساس کریستین پولیشیچ برای صعود تیم ملی آمریکا به مرحله حذفی جام‌جهانی کافی بود. او توانست با این گل به قهرمان کشورش تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گل حساس کریستین پولیشیچ برای صعود تیم ملی آمریکا به مرحله حذفی جام‌جهانی کافی بود.

به گزارش پارس فوتبال، او با شجاعت بسیار زیادی خودش را در معرض توپ قرار داد و بلافاصله هم مصدوم شد. کریستین البته دقایقی بعد به زمین برگشت اما در نهایت نتوانست بازی را ‌ادامه بدهد و بین 2نیمه از ترکیب بیرون رفت. حتی با وجود تنها یک نیمه بازی، این ستاره تأثیرش را گذاشت و مهم‌ترین گل ممکن را برای این تیم زد. این نخستین گل این بازیکن در جام‌جهانی بود؛ بازیکنی که حالا در نخستین تجربه حضور در این جام طعم صعود را نیز چشیده است. پولیشیچ در بازی اول با ولز نیز عملکرد خوبی داشت و در بازی دوم روبه‌روی تیم ملی انگلیس، یک توپ را به تور دروازه کوبید. او در بازی سوم گل 3امتیازی تیمش را زد و قهرمان این تیم لقب گرفت. بعید به‌نظر می‌رسد که مصدومیت این بازیکن چندان طولانی باشد. به‌احتمال زیاد کریستین برای دیدار با هلند کاملا در دسترس خواهد بود؛ دیداری که برای آمریکا، یک بازی بسیار بزرگ و حیاتی به‌نظر می‌رسد.

این بیست‌و‌دومین گل ملی پولیشیچ در پنجاه‌و‌پنجمین بازی او بود. این‌گل بدون‌شک حساس‌ترین گل این ستاره در رده ملی نیز به شمار می‌رفت. او در حالی در تیم ملی آمریکا درخشیده که در رده باشگاهی اصلا فصل خوبی نداشته است. توخل اعتقاد زیادی به بازی او ندارد و این ستاره را روی نیمکت قرار می‌دهد. خود او نیز آنقدر در چلسی تحت فشار قرار گرفته که حتی در معدود تجربه‌های بازی برای این تیم خوب کار نکرده است. همین فصل این بازیکن در اف‌ای‌کاپ یک نمایش ضعیف داشت و مورد انتقاد هواداران چلسی قرار گرفت. کریستین این فصل 13بار برای چلسی در لیگ برتر به زمین رفته اما در بیشتر بازی‌ها به‌عنوان ذخیره و در دقایق پایانی به بازی گرفته شده است. او تنها یک گل در این فصل از لیگ برتر زده و از این حیث اصلا شرایط خوبی ندارد. زدن تنها یک گل در همه جام‌ها، نشان می‌دهد او در چلسی از موقعیت خوبی برخوردار نیست. این در حالی است که این بازیکن در 3بازی جام جهانی به اندازه همه بازی‌های این فصلش در چلسی گل زده است!

کریستین پولیشیچ در تیم ملی، اعتمادبه‌نفس به‌مراتب بیشتری دارد. او رهبر تیم است؛ بازیکنی که خودش را برای این تیم به خطر می‌اندازد و هر کاری می‌کند تا تیمش را به سلامت از نبردهای سخت عبور بدهد. شاید درخشش در جام‌جهانی، شرایط او را تغییر بدهد. شاید هم او تصمیم بگیرد برای باشگاه دیگری بازی کند. پولیشیچ اصالتی کروات دارد اما در آمریکا متولد شده و در این کشور به یک ستاره تبدیل شده است. هواداران هم او را بسیار دوست دارند و لقب کاپیتان آمریکا را به‌عنوان یکی از شخصیت‌های کمیک برایش درنظر گرفته‌اند. پولیشیچ می‌خواهد هنوز در جام بماند و به درخشیدن در قطر ادامه بدهد. این تورنمنت برای او و هم‌تیمی‌ها، مهم‌ترین رقابت در تمام دنیای فوتبال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *