بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عجیب اما واقعی ؛ پاس‌های ۳ بازی ایران ۴ رقمی نشد!

982 پاس از سوی بازیکنان تیم ملی ایران در 3 بازی جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۷
982 پاس از سوی بازیکنان تیم ملی ایران در 3 بازی جام جهانی

تیم ملی ایران با تعداد پاس کم و آمار ضعیف‌تر نسبت به تمام رقبای خود جام جهانی 2022 را تمام کرد. در واقع مالکیت توپ ما خیلی کم بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران با تعداد پاس کم و آمار ضعیف‌تر نسبت به تمام رقبای خود جام جهانی 2022 را تمام کرد.

به گزارش پارس فوتبال، دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا و یک برد برابر ولز کاری کرد تا تیم ملی فوتبال ایران با سه امتیاز، تیم سوم جدول گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ شود، اما با وجود عدم صعود شاگردان کارلوس کی‌روش به دور یک‌هشتم نهایی، آنها در مالکیت توپ و تعداد پاس هم پایین‌تر از رقبای خود بودند.

شاگردان کی‌روش در هر سه مسابقه جام جهانی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا نتوانستند از نظر مالکیت توپ نسبت به هر سه حریف خود برتری داشته باشند، اما علاوه بر این آمار منفی آنها از نظر تعداد پاس هم نسبت به سایر تیم‌ها عدد کمی را به ثبت رساندند.

تیم ملی ایران در نخستین بازی جام جهانی 2022 مقابل انگلیس که با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب شد، پایین‌ترین آمار پاس و همچنین تعداد پاس صحیح در بین ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها را در دور اول داشت( حتی پایین‌تر از کاستاریکا که با نتیجه ۷ بر صفر برابر اسپانیا شکست خورد).

شاگردان کی‌روش در دیدار مقابل انگلیس فقط ۲۲۴ پاس به یکدیگر دادند که از این تعداد ۱۵۴ پاس صحیح بود و مابقی به مقصد نرسید.

تعداد ۲۰۲ پاس صحیح از مجموع ۲۹۵ پاس صادر شده در دیدار مقابل ولز، برای ملی‌پوشان فوتبال ایران به ثبت رسید، اما آنها با وجود اینکه دوباره آمار پاس پایینی داشتند ولی موفق شدند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست پیدا کنند و درآستانه صعود به دور یک‌هشتم نهایی قرار بگیرند.

در دیدار مقابل آمریکا تعداد پاس صحیح بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بهتر از هر دو مسابقه گذشته بود، اما در نهایت با باخت یک بر صفر و حذف از جام جهانی قطر همراه شد.

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل آمریکا ۴۶۳ پاس داد که ۳۷۹ پاس صحیح بود و درصد بهتری نسبت به دو دیدار ابتدایی داشت، اما برتری و کسب امتیاز را در آخرین مسابقه شاگردان کی‌روش رقم نزد.

مجموع تعداد پاس‌های شاگردان کی‌روش در سه مسابقه مرحله گروهی جام جهانی عدد جالبی را نشان نمی‌دهد، چراکه آنها نتوانستند تعداد پاس‌های خود را چهار رقمی کنند و از مجموع ۹۸۲ پاس داده شده، ۷۳۵ پاس صحیح که درصد آن ۷۴/۸ بود را ثبت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *