بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زندگی مالی ام با پسته زیر و رو شد

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۶
پسته تواضع

زندگی مالی هر فرد با توجه به میزان تلاش و کوشش او می تواند مطلوب و یا افتضاح باشد، من توانستم با ورود به عرصه تولید پسته زندگی مالی خود را به سطحی مطلوب رسانده و نیاز های مالی خود را برطرف نمایم و در ادامه مطلب بهترین انواع آن را معرفی خواهم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زندگی مالی هر فرد با توجه به میزان تلاش و کوشش او می تواند مطلوب و یا افتضاح باشد، من توانستم با ورود به عرصه تولید پسته زندگی مالی خود را به سطحی مطلوب رسانده و نیاز های مالی خود را برطرف نمایم و در ادامه مطلب بهترین انواع آن را معرفی خواهم کرد.

پسته درشت

بهترین گزینه ی انتخابی شما برای پذیرایی از مهمانان ویژه خود می تواند پسته درشت احمد آقایی باشد که به صورت خام و بو داده در مجالس می توانید استفاده کنید و قیمت این پسته در بین آجیل ها و حتی دیگر پسته ها بالا تر بوده و دلار باعث تغییر قیمت پسته خشک می شود. این نوع پسته به دلیل خندان بودن و کشیده بودن و طعم خوشمزه ای که دارد نه تنها در ایران بلکه در کشور های دیگر محبوبیت داشته و به خاطر انرژی بالا، درمان کم خونی، فسفر، کلسیم و ویتامین های مختلف فروش بالایی دارد.

پس باید سالانه تعداد بالایی درخت پسته کاشته شود تا بتوان نیاز مردم را حل نمود. درخت پسته به مراقبت بالایی نیاز دارد زیرا قبل از چیدن پوسته ی آن ها باز می شود که باید باغدار سریع آن ها را چیده تا روی زمین نریزند چرا که باعث آلودگی شده و ممکن است موجودات باعث خرابی آن ها شوند.

پسته درشت

پسته تواضع

در حال حاضر از کشور های ویتنام، هنگ کنگ، آلمان، امارات، هند و ده ها کشور دیگه می توان به عنوان کشور های درخواست کننده برای صادرات پسته تواضع عنوان نمود. صادرات پسته از کشور ما به روش های مختلفی از جمله پسته خشک،مغز پسته، پسته تازه و … انجام شده و این گزینه برای اکثر بازرگانان بسیار پر اهمیت می باشد.

همواره تاجران جهت صادرات پسته به موضوع های مختلفی توجه می کنند زیرا شرایط درخواست هر کشور متفاوت می باشد یکی از مهم ترین شرایط، توجه به میزان تقاضا و نیاز متقاضیان می باشد، زیرا لازم است که بدانید کدام نوع پسته در کشور متقاضی از طرفداران زیادی برخوردار است.

پسته تواضع

پسته فندقی

ایران معروف به بهترین تولیدکنندگان پسته فندقی با بهترین قیمت می باشد. ظاهر این نوع پسته کشیده است و رنگ مغز آن قرمز و ارغوانی است که درشت و خندان است. البته هر پسته ای که خندان باشد دلیل بر خوب بودن آن نیست. زیرا بعضی از پسته ها را با توجه به سرد و گرم کردن آب و حرارت پوسته ی پسته باز می شود که با باز شدن پسته به این طریق آب خندان می گویند. به دو روش می توانید از ظاهر پسته خندان را، از آب خندان تشخیص دهید زیرا آب خندان با وجود باز شدن، مغز آن داخل پوسته قرار دارد ولی مغز خندان طبیعی کمی بیرون تر از پوسته است.

دومین روش این است از جایی که پوسته باز شده دو طرف را فشار می دهیم اگر به راحتی بسته شد پس آب خندان است ولی اگر به هم نرسید پس به صورت طبیعی خندان است. پسته آب خندان به دلیل نفوذ آب عمدتا دارای میکروب و آلودگی هستند و معمولا اصول بهداشتی را رعایت نمی کنند که این کار باعث می شود طعم خوبش را هم از دست بدهد و دیگر ارزش غذایی نداشته باشد.

پسته فندقی

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *