بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عربستان و استرالیا به دنبال اولین صعود آسیایی

امیدواری عربستان و استرالیا برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۸
امیدواری عربستان و استرالیا برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی 2022

روز دوم دور نهایی مرحله گروهی جام جهانی 2022 امروز با برگزاری چهار دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد و دو تیم آسیایی شانس صعود دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز دوم دور نهایی مرحله گروهی جام جهانی 2022 امروز با برگزاری چهار دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، دور نهایی مرحله گروهی جام جهانی 2022 از روز گذشته آغاز شد. با برگزاری چهار بازی روز نخست، سرنوشت صعود چهار تیم به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد. تیم ملی ایران در این شب نتوانست نتیجه لازم را برای صعود مقابل امریکا کسب کند و با مسابقات وداع کرد.

هلند و سنگال از گروه اول و امریکا و انگلیس از گروه دوم به مرحله حذفی صعود کردند. در این مرحله هلند (تیم اول گروه A) با امریکا (تیم دوم گروه B) و سنگال (تیم دوم گروه A) با انگلیس (تیم اول گروه B) دیدار می کند. امشب نیز تیم های دو گروه C و D بازی های سوم خود را برگزار می کنند تا چهره سه تیم صعود کننده دیگر نیز مشخص شود. (فرانسه از گروه D صعودش را قطعی کرده است.)

در گروه C لهستان با 4 امتیاز صدرنشین است و آرژانتین و تیم ملی عربستان با سه امتیاز و تفاضل متفاوت، به ترتیب دوم و سوم هستند و در روز آخر برای صعود می‌جنگند. مکزیک هم با یک امتیاز در این گروه چهارم است. برنامه بازی‌های امشب گروه سوم به شرح زیر است:
لهستان – آرژانتین (ساعت 22:30)
مکزیک – عربستان (ساعت 22:30)

گروه D: این گروه، اولین صعودکننده به دور حذفی را معرفی کرد و امشب سرنوشت دیگر تیم صعودکننده در آن مشخص خواهد شد. فرانسه که در بازی اول 4-1 استرالیا را شکست داده بود، در دور دوم مرحله گروهی توانست دانمارک را 2-1 برده و با 6 امتیاز جشن صعود زودهنگام بگیرد. استرالیا هم با پیروزی مقابل تونس، خود را از این تیم و دانمارک جدا کرد و با 3 امتیاز در مکان دوم ایستاد. بازی استرالیا – دانمارک در روز پایانی این گروه، تیم دوم صعودکننده را مشخص می کند. برنامه بازی‌های این گروه در شب پایانی به شرح زیر است:
فرانسه – تونس (ساعت: 16:30)
استرالیا – دانمارک (ساعت: 16:30)

قطر و ایران به عنوان تیم های آسیایی دو گروه اول و دوم از صعود بازماندند و باید دید عربستان و استرالیا امشب چه می کنند و آیا خواهند توانست طلسم صعود تیم های این قاره را شکسته و راهی دور حذفی شوند یا خیر.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *