بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد عجیب تیم ملی قطر پس از حذف از جام جهانی

تیم ملی قطر ضعیف‌ترین میزبان تاریخ جام جهانی با 3 شکست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۹:۴۹
تیم ملی قطر ضعیف‌ترین میزبان تاریخ جام جهانی با 3 شکست

تیم ملی قطر با قبول شکست در بازی پایانی دور گروهی، بدون امتیاز از جامی که میزبان آن است کنار رفت و بدترین میزبان تاریخ شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی قطر با قبول شکست در بازی پایانی دور گروهی، بدون امتیاز از جامی که میزبان آن است کنار رفت.

به گزارش پارس فوتبال، در یکی از دو بازی پایانی دور گروهی جام جهانی 2022 در گروه اول، تیم ملی قطر مقابل هلند به میدان رفت و با نتیجه دو بر صفر مغلوب این تیم شد تا بدون امتیاز از دور رقابت ها کنار برود. این ضعیف‌ترین عملکرد یک میزبان در تاریخ جام‌های جهانی بود.

قطر که پیش از این دوره، سابقه صعود به جام جهانی را نداشت، در سال 2022 صرفا به خاطر اینکه میزبان بود وارد جمع 32 تیم منتخب شد. شاگردان فلیکس سانچز امید زیادی داشتند تا در دومین جام جهانی به میزبانی آسیا، مثل دو میزبان سال 2002 (ژاپن و کره) نتایجی قابل توجه کسب کرده و حداقل از دور گروهی صعود کنند اما حاصل کار آنها سه شکست و صفر امتیاز بود.

قطر در بازی افتتاحیه 2-0 مغلوب اکوادور شد. این تیم در بازی دوم 3-1 مغلوب سنگال شد و پیش از برگزاری بازی‌های دور سوم، شانس صعود را از دست داد. در بازی سوم که جنبه حیثیتی برای میزبان مسابقات داشت، شاهد رقم خوردن سومین شکست این تیم بودیم. شاگردان سانچز در این دیدار 2-0 به هلند باختند تا تلخ‌ترین وداع ممکن را با جامی که خود میزبانش هستند، داشته باشند.

در تاریخ بازی های جام جهانی فوتبال که از سال 1930 برگزاری آن کلید خورده، هیچ میزبانی، بدون کسب امتیاز، مسابقات را ترک نکرده بود. قطر که تنها یک گل در سه بازی زد و مقابل گل‌های خورده‌اش نیز عدد 7 دیده می‌شود، حالا با این عنوان (ضعیف ترین میزبان) نام خود را وارد کتاب تاریخ جام جهانی کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *