بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بحران در اردوی کامرون ؛ اونانا قطر را ترک کرد

اخراج رسمی آندره اونانا از اردوی تیم ملی کامرون به دلیل مسائل انضباطی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵
اخراج رسمی آندره اونانا از اردوی تیم ملی کامرون به دلیل مسائل انضباطی

آندره اونانا صبح امروز با ترک اردوی کامرون راهی فرودگاه شد و قطر را به مقصد کشورش ترک کرد. او به دلیل مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشته شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آندره اونانا صبح امروز با ترک اردوی کامرون راهی فرودگاه شد و قطر را به مقصد کشورش ترک کرد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی کامرون دیروز در دومین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی صربستان رفت و به تساوی 3-3 دست یافت. این تیم در حالی وارد میدان شد که خبری از حضور آندره اونانا در درون دروازه نبود و به جای او دویس اپاسی در دروازه این تیم قرار گرفت.

اونانا حتی در بین بازیکنان نیمکت نشین کامرون نیز قرار نداشت و به صورت کلی از فهرست این تیم برای این بازی خط خورده بود تا توجه بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان به این موضوع جلب شود.
در ابتدا اعلام شد که بحث کنار گذاشتن این بازیکن کاملا انضباطی بوده است و مسائلی که در اردو پیش آمده باعث شده که کادر فنی کامرون تصمیم به خط زدن نام این بازیکن از فهرست تیم برای این بازی بگیرد اما کمی بعد با بیانیه فدراسیون فوتبال کامرون مشخص شد که او موقتا از تیم کنار گذاشته شده است.

ریگوبرت سانگ، مربی تیم ملی کامرون، در پایان بازی با صربستان اخراج موقت اونانا را تایید کرد اما به نظر می رسید اخراج او موقت باشد و به تیم برگردد با این حال اونانا صبح امروز قطر را به مقصد کامرون ترک کرد و دیگر شاهد حضور او در جام جهانی 2022 نخواهیم بود. اونانا در بازی اول برابر سوئیس فیکس تیمش بود. گفته می شود مشکل اصلی به سبک بازی او بر می گردد. سانگ از او خواسته بود در درون دروازه از کارهای اضافی و بهره بردن از تکنیک خود خودداری کند. روز شنبه بین اونانا و سانگ تنش لفظی در می گیرد و در نهایت سانگ پس از مشورت با ساموئل اتوئو(رئیس فدراسیون) و دستیارانش تصمیم به اخراج اونانا گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *