بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شادی غیر واقعی کریستیانو رونالدو ؛ مگر گل زدی؟ + عکس

شادی اشتباهی کریستیانو رونالدو پس از گل برونو فرناندز به اروگوئه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۹
شادی اشتباهی کریستیانو رونالدو پس از گل برونو فرناندز به اروگوئه

ضربه برونو فرناندز در دقیقه 54 بازی به طور مستقیم وارد دروازه تیم اروگوئه شده بود و شادی کریستیانو رونالدو برای باز کردن دروازه حریف غیر واقعی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ضربه برونو فرناندز در دقیقه 54 بازی به طور مستقیم وارد دروازه تیم اروگوئه شده بود و شادی کریستیانو رونالدو برای باز کردن دروازه حریف غیر واقعی بود.

به گزارش پارس فوتبال، دیدار پرتغال با اروگوئه در نیمه نخست برای کریستیانو رونالدو و هم تیمی هایش سخت پیش رفت به این خاطر که اروگوئه با یک دفاع چند لایه به پرتغالی های اجازه نفوذ و هنرنمایی را در محوطه جریمه خود نمی داد و تیمی بود که در انتقال هم خوب عمل می کرد. بطوریکه پرتغالی ها در همان نیمه اول خطر را حس کردند و زمانی که توپ را از دست می دادند، سریع به عقب بر می گشتند.

اما با شروع نیمه دوم و روی یک اتفاق ورق به سود تیم پرتغال برگشت. فرناندز در یک رفت و برگشت و در جناح راست خط دفاعی تیم حریف تصمیم گرفت توپ را روی دروازه حریف برای استفاده رونالدو بفرستد. ابتدا تصور شد با تاثیرگذاری مهاجم شماره 7 توپ تبدیل به گل شده است اما اسکوربورد استادیوم زننده گل را فرناندر معرفی کرد. بله ضربه برونو فرناندز در دقیقه 54 بازی به طور مستقیم وارد دروازه تیم اروگوئه شده بود و شادی رونالدو برای باز کردن دروازه حریف غیر واقعی بود. البته تا زمان بازبینی فیلم و اصلاح نام گلزن در اسکوربورد استادیوم، کریس شادی خود را انجام داده بود و همه به او بابت باز کردن دروازه تیم حریف تبریک گفتند. بعید است این موضوع خیلی برای رونالدو و فرناندز مهم بوده باشد. هدف آنها شکست تیم ملی اروگوئه و 6 امتیازی شدن پیش از بازی سوم بود که در نهایت به هدف خود رسیدند. در ادامه این فرصت برای برونو مهیا شد که از روی نقطه پنالتی هم دروازه حریف را باز کند و این بار دیگر اشتباهی صورت نگرفت و همه به خوبی متوجه شدند که فرناندز زننده گل بازی بوده است.

شادی اشتباهی کریستیانو رونالدو پس از گل برونو فرناندز به اروگوئه

جدا از شادی رونالدو که همه را به اشتباه وا داشت و تصور می شد که او زننده گل بازی بوده، باید گفت کریستیانو بازیکنی است که پرش درجای خوبی دارد و زمانی که به هوا بلند می شود، معمولا روی اکثر توپ ها تاثیر می گذارد. در تصاویری که از او ثبت شده بارها و بارها دیده ایم دست کم 30 سانتی متر و حتی نیم متر بالاتر از مدافع حریف به هوا پریده است اما اینبار بررسی تصاویر نشان می دهد او هیچ تاثیری روی توپ نگذاشته است که کمی عجیب بود. البته این اتفاق خوبی برای تیم ملی پرتغال بود به این خاطر که موجب شد توپ مستقیم وارد دروازه تیم اروگوئه شود.

اسطوره فوتبال پرتغال که همزمان با شروع جام جهانی از تیم منچستر جدا شد در آخرین حضور در جام جهانی به دنبال یک تجربه خوب است و تا به امروز همه چیز برای او خوب پیش رفته است. جز تصاویر دقیق از ارسال برونو که مشخص کرد کریس هیچ تاثیری روی آن نگذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *