بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری جنجالی پیرس مورگان : رونالدو درباره مسی حرف می زند + سند

پیرس مورگان : خیلی‌ها می‌پرسند آیا رونالدو در مصاحبه با من درباره مسی حرف می‌زند یا نه؟ بله

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۸
پیرس مورگان

پیرس مورگان می‌گوید در مصاحبه جنجالی‌اش با کریستیانو رونالدو بخشی وجود دارد که کریستیانو در آن درباره رقابتش با لیونل مسی صحبت می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیرس مورگان می‌گوید در مصاحبه جنجالی‌اش با کریستیانو رونالدو که امشب و فردا به صورت کامل پخش می‌شود بخشی هیجان‌انگیز وجود دارد که کریستیانو در آن درباره رقابتش با لیونل مسی صحبت می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، بخش کوتاهی از مصاحبه پیرس مورگان با کریستیانو رونالدو در روزهای اخیر منتشر شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. درحالیکه بخش اول این مصاحبه امشب به صورت کامل پخش خواهد شد مجری مشهور انگلیسی می‌گوید در این مصاحبه بخشی هیجان‌انگیز وجود دارد که رونالدو در آن درباره رقابتش با لیونل مسی صحبت می‌کند. مورگان مدعی است این بخش از مصاحبه به تیتر یک اخبار راه خواهد یافت.

مصاحبه اختصاصی پیرس مورگان با رونالدو به دو بخش 90 دقیقه‌ای تقسیم شده که بخش اول آن امشب روی آنتن خواهد رفت.

تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر از مورگان پرسیده بودند که آیا در این مصاحبه صحبتی درباره لیونل مسی و رقابت سرسختانه‌اش با رونالدو هم وجود دارد؟ او بالاخره به این پرسش‌‌ها جواب داده و در توییتی صحبتهایش با رونالدو درباره مسی را تایید کرد.

مورگان در یک توییت نوشت:

خیلی‌ها می‌پرسند آیا رونالدو در مصاحبه با من درباره مسی حرف می‌زند یا نه … بله. و حرفهایی که او می‌زند حتما به صدر اخبار راه می‌یابد.

پیرس مورگان

در کلیپی از مصاحبه رونالدو که روز یکشنبه منتشر شد ستاره پرتغالی سرمربی‌اش در منچستریونایتد را به بی‌احترامی متهم کرده و می‌گوید مدیران یونایتد قصد دارند او را مجبور به ترک باشگاه کنند. او به مورگان می‌گوید احساس می‌کند شیاطین سرخ به او خیانت کرده‌اند.

رونالدو در بخشی جنجالی از این کلیپ می‌گوید برای اریک تن‌هاخ احترام قائل نیست. او به تندی به سرمربی سابق شیاطین سرخ، رالف رانگنیک، هم حمله می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *