بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره پرتغال به گل اولش برابر اروگوئه

برونو فرناندس : طوری خوشحالی کردم که انگار رونالدو گل زده

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۸
برونو فرناندس

برونو فرناندس زننده هر دو گل پرتغال در پیروزی 2-0 مقابل اروگوئه می‌گوید بعد از گل اول طوری خوشحالی کرده که انگار گل به نام کریستیانو رونالدو ثبت شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برونو فرناندس زننده هر دو گل پرتغال در پیروزی 2-0 مقابل اروگوئه می‌گوید بعد از گل اول طوری خوشحالی کرده که انگار گل به نام کریستیانو رونالدو ثبت شده است.

به گزارش پارس فوتبال، برونو فرناندس ستاره اصلی تیم ملی پرتغال در بازی امشب مقابل اروگوئه بود. در جریان پیروزی 2-0 سلسائو هر دو گل این تیم را برونو به ثمر رساند.

ولی گل اول ستاره منچستریونایتد در حالی به ثمر رسید که برای چند ثانیه همه گمان می‌کردند زننده این گل کریستیانو رونالدو بوده است. درحالیکه ارسال برونو به روی دروازه اروگوئه با پرش بلند رونالدو همراه بود ابتدا به نظر می‌رسید توپ با سر سی‌آر‌سون تماس داشته و او گل اول تیمش را به ثمر رسانده است.

اما وقتی روی اسکوربورد ورزشگاه نام برونو فرناندس به عنوان گلزن پرتغال حک شد مشخص شد که رونالدو میلی‌متری از رسیدن به گل در این بازی بازمانده است. فرناندس در دقایق پایانی هم از روی نقطه پنالتی دومین گل پرتغال را به ثمر رساند.

برونو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

ما یک گروه و تیمی متحد هستیم. این در زمین کمک می‌کند تا موفق باشیم. با همین روحیه و همدلی است که نتیجه می‌گیریم.

بعد از گل اول طوری خوشحالی کردم که انگار کریستیانو گل زده. احساس می‌کردم که گل به نام من ثبت می‌شود ولی هدفم این بود که توپ را برای رونالدو سانتر کنم. همه ما از پیروزی تیم خوشحالیم. مهم نیست که چه کسی گل می‌زند. کریستیانو مهاجم است و همیشه به دنبال گلزنی است. این مساله برای مهاجمان مهم‌تر است ولی همینطور که گفتم مهمترین موضوع در این بازی این بود که به مرحله بعد صعود کنیم. هدفی که به آن رسیدیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *