بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش عجیب لاپورتا به درخشش اسپانیا در جام جهانی

خوان لاپورتا : درخشش اسپانیا از بارسلونا نشات می گیرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۸
خوان لاپورتا

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا، عملکرد درخشان تیم لوئیز انریکه را تحسین می کند و سهم زیادی از دلیل این موفقیت را در باشگاه خود می بیند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا، عملکرد درخشان تیم لوئیز انریکه را تحسین می کند و سهم زیادی از دلیل این موفقیت را در باشگاه خود می بیند.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2022 در اولین قدم کار را طوفانی آغاز کرد و با 7 گل تیم کاستاریکا را تحقیر کرد.

این شروع بی نظیر ترس و دلهره را در دل هواداران آلمان جا انداخت اما مانشافت در دیدار دوم موفق شد یک امتیاز را از لاروخا کسب کند.

بازی مالکانه و چشم نواز بازیکنان جوان لوئیز انریکه در این دو دیدار، تعریف و تمجید همگان را از جمله خوان لاپورتا در پی داشته است.

مدیر بارسلونا که 8 بازیکن تیمش در اردوی لاروخا حضور دارند به این موضوع افتخار می کند و سهم بارسلونا در این موفقیت را چشمگیر می داند.

لاپورتا در این باره گفت:

به‌نظرم عملکرد اسپانیا فوق العاده است. این باعث افتخار بارسلونا است که ببیند تیم ملی چگونه بازی می کند و بازیکنان ما چه نقشی در آن ایفا می کنند.

لوئیس انریکه توانسته است تمام فشارها را تحمل کند، که این باعث شده فشار بر روی بازیکنان کمتر شود. او به طرز شجاعانه ای روی بازیکنان جوانی که با خود برده قمار کرده است و اتفاقاً اکثر آنها اهل بارسا هستند.

عملکرد خوب تیم لوئیز انریکه نیز به لطف کارهای خوبی است که ژاوی در بارسلونا انجام می دهد. تیمی که بیشترین نماینده را در اسپانیا دارد.

برای من، اسپانیا به همراه برزیل و فرانسه، تیم های محبوب این تورنمنت هستند.

شاگردان لوئیز انریکه در حال حاضر با کسب 4 امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارند و با کسب تساوی در آخرین دیدار دور گروهی مقابل ژاپن، صعودشان به مرحله حذفی را قطعی خواهند کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *