بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره استقلال به تیم ملی فوتبال آمریکا

علی موسوی : تیم ملی فوتبال ایران در زمین پاسخ جنگ روانی آمریکایی‌ ها را خواهد داد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۰
علی موسوی پیشکسوت استقلال درباره تیم ملی صحبت کرد

علی موسوی پیشکسوت استقلال گفت : راه انداختن جنگ‌های روانی تازگی ندارد، همیشه در دنیای حرفه‌ای فوتبال تیم‌هایی هستند که قبل از هر بازی جنگ روانی به راه می‌اندازند تا پیش از مسابقه خود را برنده بازی بدانند، اما حرف آخر درون زمین زده می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی موسوی پیشکسوت استقلال درباره بازی سوم تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت:

ملی‌پوشان باید بدانند که این آمریکا خیلی قوی‌تر از سال‌های قبل است و شباهتی به آمریکای جام جهانی ۱۹۹۸ ندارد. اکثر بازیکنانش در لیگ‌های معتبر دنیا فعالیت می‌کنند و اصلاً نباید فریب دیدار آنها با ولز را بخورند.

وی افزود:

با اینکه دیدار آمریکا با ولز با تساوی تمام شد، اما در دیدار با انگلیس نمایش خوبی داشت و این تیم قدرتمند را متوقف کرد. تنها یک بازی برای ایران باقی مانده است که ملی‌پوشان باید با تمام وجود و انگیزه بالا مقابل آمریکا قرار بگیرند و با کسب یک نتیجه خوب به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنند.

کارشناس فوتبال اضافه کرد:

تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا کار سختی را پیش رو دارد چون آمریکا هم برای صعود به مرحله حذفی خیلی امیدوار است. آنها تیمی هماهنگ هستند که از بهترین بازیکنان‌شان تا نفرات دیگر در یک سطح قرار دارند. اگر بازیکنان تیم ملی مثل روز بازی با ولز باشند و ترکیب و تاکتیک مناسبی داشته باشند، شکست دادن آمریکا دور از دسترس نیست. امیدوارم که تیم ملی بهترین نمایش خود را ارائه بدهد و بتواند برای نخستین بار به مرحله حذفی رقابت‌های جام جهانی صعود کند.

پیشکسوت فوتبال درباره جنگ روانی آمریکایی‌ها قبل از دیدار با ایران، تاکید کرد:

راه انداختن جنگ‌های روانی تازگی ندارد، همیشه در دنیای حرفه‌ای فوتبال تیم‌هایی هستند که قبل از هر بازی جنگ روانی به راه می‌اندازند تا پیش از مسابقه خود را برنده بازی بدانند، اما حرف آخر درون زمین زده می‌شود. تمام بازیکنان ایران با تجربه هستند و وارد این گونه جوسازی‌های نمی‌شوند و حرف‌های قبل از بازی، بعد از سوت آغاز داور به فراموشی سپرده می‌شود.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه فوتبال هیچ گاه قابل پیش بینی نیست، خاطرنشان کرد:

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مانند دیگر رقابت‌های جام جهانی قبل شگفتی داشته است. عربستان توانست آرژانتین را شکست بدهد، اما با ۲ گل مغلوب لهستان شد. ژاپن هم آلمان را برد، اما از کاستاریکا باخت. هنوز در دور دوم بازی‌های گروهی هستیم و خیلی زود است تا درباره نتایج برخی از رقابت‌ها پیش بینی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *