بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب ستاره فوتبال ژاپن به شکست برابر کاستاریکا

یوتو ناگاتومو : بیشترین کسی که باید مورد انتقاد قرار گیرد من هستم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۴
یوتو ناگاتومو

یوتو ناگاتومو ستاره باسابقه فوتبال ژاپن، پیکام انتقادات رسانه‌ها از بازیکنان این تیم را به سمت خودش گرفت و از تقصیرش در شکست برابر کاستاریکا گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوتو ناگاتومو ستاره باسابقه فوتبال ژاپن، پیکان انتقادات رسانه‌ها از بازیکنان این تیم را به سمت خودش گرفت و از تقصیرش در شکست برابر کاستاریکا گفت.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی ژاپن در اولین بازی خود مقابل آلمان با نتیجه 2-1 پیروز شد، اما شکست مقابل کاستاریکا کار را برای صعود به مرحله حذفی دشوارتر کرد. یوتو ناگاتومو 36 ساله در خصوص انتقادات بابت عملکرد ضعیف این تیم مقابل کاستاریکا گفت:

انتقاد طبیعی است، اما باید به سمت باتجربه‌‌هایی که نتوانستند جو مناسبی ایجاد کنند، وارد شود، نه بازیکنان جوان. بیشترین کسی که باید مورد انتقاد قرار گیرد من هستم.

او در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی که ژاپن مرحله اول را پشت سر گذاشت، با بازیکنان جوان صحبت مثبتی انجام داد و سخت تلاش کرد تا تیم را تهییج کند. کاری که بازیکنی مانند شونسوکه ناکامورا هم انجام داد.

او در مورد بازی با اسپانیا در اول دسامبر که در صورت پیروزی، سامورایی‌ها به مرحله بعدی می‌روند، گفت:

مالکیت اسپانیا بسیار کم‌نقص است. با این حال، ضعف‌هایی هم وجود دارد. وقتی بازی آنها مقابل آلمان را دیدم متوجه این موضوع شدم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *