بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فرصت بی نظیر ژاپن برای سبقت از آلمان

احتمال سبقت ژاپن از آلمان در رتبه‌بندی فیفا با برد برابر عراق

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۷
آسیا ؛ احتمال سبقت ژاپن از آلمان در رتبه‌بندی فیفا با برد برابر عراق

طبق احتمالات ریاضی، اگر ژاپن عراق را شکست دهد در رتبه‌بندی فیفا از آلمان جلو می‌زند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جام ملت‌های آسیا آغاز شده و در شرایطی که رنکینگ جدید فیفا، در تاریخ ۲۴ بهمن‌ماه منتشر می‌شود، پیش‌بینی می‌شود به زودی تیم ملی ژاپن از تیم ملی آلمان جلو بزند.

اگرچه ژاپن در جام ملت‌های آسیا برابر ویتنام مقداری دچار مشکل شد اما با 1620.19 در آخرین اعلامیه فیفا، رنک ۱ فوتبال آسیا بود و همچنین در رتبه هفدهم قرار داشت. با روش امتیاز دادن فیفا، همانطور که قابل حدس است پیروزی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا نسبت به پیروزی در بازی‌های دوستانه امتیاز بیشتری دارد هر چقدر در بازی‌های دوستانه فاصله رتبه دو تیم نزدیک باشد این امتیاز افزایش پیدا می‌کند.

با استفاده از این فرمول، ژاپن 0.77 امتیاز در بازی با تایلند و 6.50 امتیاز در بازی با ویتنام کسب می‌کند و تیم ملی آلمان که در این مدت هیچ بازی ملی انجام نداده، 1631.22 امتیاز دارد و فاصله‌اش با ژاپن 3.76 امتیاز است. ژاپن در بازی بعدی به مصاف عراق خواهد رفت و با توجه به اینکه عراق در رتبه ۶۴ فیفا است، به دلیل اینکه رتبه بهتر از ویتنام دارد، انتظار می‌رود این امتیاز از عددی که در جدال با ویتنام گرفتند بیشتر باشد و احتمالاً تیم ملی آلمان با این شرایط از ژاپن عقب بماند.

البته این آمار و احتمالات صرفاً در محاسبه ریاضی است و باید تا پایان تورنومنت صبر کرد، چرا که در این مسیر می‌تواند باخت یا تساوی هم ثبت شود؛ در نتیجه باید تا پایان جام ملت‌های آسیا منتظر ماند و دید رنکینگ فیفا که بعد از فینال اعلام می‌شود، آیا تغییری میان آلمان و ژاپن صورت گرفته یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *